n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשל"צ: עונת הרחצה נפתחת!

ראשל"צ: עונת הרחצה נפתחת!

מחר (שישי) תיפתח עונת הרחצה, ולפי מדד עמותת "חוף נקי" החוף בראשון לציון זכה בציון המקסימלי מבחינת הניקיון. גם השנה תפעיל עיריית ראשון לציון את שירותי ההצלה עד השעה 20:00 בערב, מ-20 ביוני ועד לסוף אוגוסט

חוף ים צילום דוברות ראשון לציון
צילום: דוברות ראשון לציון

ימי השרב האחרונים בישרו לנו שהקיץ בפתח, ומחר (שישי) תפתח עונת הרחצה באופן רשמי. לפי מדד עמותת חוף נקי שפורסם בשבוע שעבר ובודק את ניקיון החופים בישראל, חוף הים בראשון לציון נחשב לאחד מהחופים הנקיים בארץ וקיבל את הציון המקסימלי "נקי מאוד".

ראש העירייה, רז קינסטליך: "אנחנו פותחים היום את עונת הרחצה ונערכים לקראת הגעתם של מתרחצים ומבקרים רבים לחוף הים שלנו, שהוא מהיפים בישראל ומציע שירותים רבים עבור מבקריו. חוף הים בראשון לציון הוא מהנקיים בארץ, וזה הרבה בזכות התושבות והתושבים בעיר שמגלים אחריות לנושא ואני בטוח שנמשיך בכך גם השנה. חוף הים שייך לכולנו, וזו אחריות של כל אחד מאיתנו לאסוף את הפסולת בסיום הבילוי ולהשליך לפח על מנת לשמור על ניקיון החופים".

המשנה לראש העיר ומחזיק תיק חופים ואגמים, עידן מזרחי, הוסיף: "חוף הים בראשון לציון הוא היפה והמונגש ביותר בישראל, ואני שמח שהתבשרנו שהוא גם הכי נקי. המבקרים והמתרחצים יכולים למצוא בחוף שלנו שפע של מקומות בילוי ופנאי. יש לנו הישגים גבוהים בכל מה שקשור לעמידה בסטנדרטים ברמה בינלאומית. אנחנו משקיעים מאמצים רבים שתכליתם לספק לתושבי העיר חוף ים נקי, מסודר ובטוח לרחצה".

חוף ים 1 צילום דוברות ראשון לציון

במהלך חודש אפריל יופעלו שלושה חופי רחצה בין השעות 8:00 בבוקר עד 17:00 אחה"צ – החוף הכחול, תל יונה (חוף מספר 4) והחוף הנפרד (חוף מספר 6). בערב חג הפסח ובחול המועד הפעילות תהיה עד 18:00. החל מ-2 במאי יופעלו שלוש תחנות נוספות – נווה חוף (חוף מספר 2), חופית (חוף מספר 3), חוף הילדים (חוף מספר 5).

השנה החל מה-20 ביוני ועד לסוף חודש אוגוסט יופעלו שירותי ההצלה בחוף עד לשעות החשיכה או עד השעה 20:00, הקרוב מבניהם. עיריית ראשון לציון היא הראשונה בארץ שהפעילה שירות זה לרווחת הרוחצים המעוניינים לרחוץ בים בשעות הערביים הפחות חמות.

על פי הערכות, בכל עונת רחצה פוקדים את חופי הרחצה של העיר לא פחות מ-2.5 מיליון רוחצים ומבקרים. לאור העומסים בסופי השבוע, הכשירה החברה לביטחון ולסדר ציבורי בעיריית ראשון לציון שני חניונים לקליטת 450 כלי רכב בחוף.

חוף ים 2 צילום דוברות ראשון לציון

כידוע, עיריית ראשון לציון תרחיב בקרוב את הטיילת בחוף הים ותסלול שבילי אופניים, וזאת בנוסף למתקני הכושר ולמקומות הבילוי שנפתחו לאחרונה במקום. בעיריית ראשון לציון מעוניינים להרחיב את רצועת החוף על חשבון "מטווח 24" בשטח השייך כיום לצה"ל.

כמו כן, בעיריית ראשון לציון מקדמים את הקמתו של שובר הגלים המלאכותי. לאחרונה התכנסה הוועדה המשותפת לעיריית ראשון לציון ולעיריית אשדוד במטרה לקדם את הנושאף כך שבקיץ הבא יקום שובר הגלים המלאכותי שעתיד להיות ידידותי לסביבה.

   חוף ים טיילת צילום דוברות ראשון לציון

צילומים: דוברות ראשון לציון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-18 at 17.23.45_99d72a7f

שחקן צפרירים חולון הורחק ל-99 שנים!

תפריט נגישות