n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: חג שני עם פצוע קשה בתאונה וגם פעוט שננעל ברכב

ראשון לציון: חג שני עם פצוע קשה בתאונה וגם פעוט שננעל ברכב

תאונה קשה בשיכון המזרח הסתיימה עם פצוע אחד קשה ואישה נוספת שנפצעה קל. לא רחוק משם ברחוב רא"ם, פעוט ננעל ברכב לעיני אימו. מתנדבי "ידידים" מיהרו לזירת האירוע.

צילום ידידים סיוע בדרכים
צילום: ידידים, סיוע בדרכים

אתמול (רביעי) בשעות הצהריים, התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על תאונת דרכים בין 2 כלי רכב ברחוב קלמן שור בראשון לציון. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו אל בתי החולים 2 פצועים, בהם גבר כבן 40 במצב קשה ויציב עם חבלת ראש אל בית החולים שיבא בתל השומר ואישה בת 30 במצב קל אל בית החולים שמיר-אסף הרופא.

יממה קודם לכן בערב החג השני, התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות פעוט כבן שנתיים שננעל ברכב בשגגה לעיני אמו ברחוב רא"ם בראשון לציון. אברהם חייט, מתנדב סניף ראשון לציון, נענה לקריאה והגיע לכתובת במהירות. באמצעות הציוד הייעודי שברשותו הוא פתח את הרכב וחילץ את הפעוט בשלום, ללא גרימת נזק לרכב.

אברהם סיפר: "באותו זמן של קבלת הקריאה, נחתי בבית לפני החג. יצאתי במהירות, ובדרך קיבלתי עדכון מלוחמי האש על הכתובת המדויקת, דבר שהביא להגעה למקום הנכון ולחילוץ מהיר. האמא הודתה לי מאוד, על המהירות והיעילות רגע לפני כניסת החג."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55

הדי פיצוצים נשמעו באזור המרכז

תפריט נגישות