n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: הפתעה – אופק לוי הוא המודח ה-14 מבית האח

ראשון לציון: הפתעה – אופק לוי הוא המודח ה-14 מבית האח

הוא גדל והתחנך בראשון לציון והיה אחד המתמודדים הבולטים בבית האח הגדול, אתמול (מוצ"ש) אחרי 82 יום הוא יצא חזרה לעולם האמיתי

אופק לוי צילום רן יחזקאל
אופק לוי, צילום: רן יחזקאל

אתמול ( מוצאי שבת) נערך משדר מיוחד בבית האח הגדול כאשר שלושה מתמודדים עזבו את הבית, המתמודדת הראשונה שיצאה היא שרין, אחריה מרינה ומיד לאחר מכן אופק לוי בן ה-21 שהיה אחד המתמודדים המרתקים בבית האח.

אופק לוי בן ה-21 שגדל והתחנך בראשון לציון, כתב את המחזה הראשון שלו בגיל 14 וקיבל על כך את פרס נשיא המדינה, היום בבעלותו משרד דיגיטל. לוי מספר כי לא היה קל לו לגדול בראשון לציון מכיוון שהיה שונה בנוף, הוא עבר חרם חברתי ביסודי ובחטיבה כאשר לטענתו חבריו ללימודים לא דיברו איתו. השיא היה שקשרו אותו לעץ לילה שלם בטיול השנתי.

את הכאב שלו הוא כאמור תרגם למחזה שנלמד ב-MIT, ובגיל 21 הוא מעסיק 60 עובדים בשלוש מדינות בעולם. אופק ללא ספק ההוכחה שהגיל הוא רק מספר כשרוצים להפוך קושי להצלחה.

בבית האח היו ללוי סערות ריגשיות שהתגבר עליהם בצורה בוגרת וג'נטלמנית הראויה לשבח כאשר מצא את עצמו במערבולת רגשית וחד צדדית עם הדיירת טליה עובדיה בת ה-29. לוי הביא לפריים טיים את הישראלי היפה, השקול והלא מתלהם ורבים רואים בו את פספוס העונה, הוא הגבר שכל אמא רוצה כחתן.

אימו ישראלה כתבה יום לפני ההדחה ברשת החברתית פייסבוק: "טוב אז הגיע הזמן (מבחינתי) להתייחסות על פוסטים בקבוצות האח. ראשית גאה ביהלומים התומכים של אופק שרואים את הטוב שבו, היופי הפנימי והחיצוני, את המסע שעבר ומתקדם בכל יום. שמבינים ומקבלים שרק בטוב נגיע למקום טוב יותר מבלי להתלכלך על חשבון אף אחד. זה לא אומר שאין לי או להם מה להגיד או לכתוב על אותם מכפישים. אבל אני אמא של אופק, מנחה ומדריכה כמו שעשיתי ועושה עם ילדי ומפיצה בהם אהבה כי הם באמת יהלומים וזה לא מובן מאיליו כל התמיכה והאהבה.

אבל מה שמפליא אותי שהפוסטים או האמירות המכוערות הן דווקא מנשים בני גילי עם ילדים ולרוב עם נכדים מדברות בשפת גנון וטיפשות לפעמים מתפתה להכנס לפרופיל שלהם ואני בשוק, ומצד שני שמחה שהן לא בתוך ה2000 ומשהו חברים שלי בפייס ויש לי הרבה שלא באמת מכירה כי הרוב מחברי שם מתענינים בעבודתי
אז אם אתם נמנים מחברי שימו בתגובה וככה נפיץ אור ואהבה."

אתמול כאמור אופק הודח מהבית אבל הוא ללא ספק יזכר כישראלי היפה בתולדות האח הגדול.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. בושה וחרפה למערכת החינוך בראשון על כל ההתעללויות שהוא עבר. למה לא מפרסמים את שם הבית ספר והמנהלת???

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55

הדי פיצוצים נשמעו באזור המרכז

תפריט נגישות