n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / נהנו והתחרו בקאנטרי בחולון

נהנו והתחרו בקאנטרי בחולון

יותר מ- 500 עובדים השתתפו ביום הספורט המסורתי של ענף הבניין. הם לקחו הפוגה מהעבודה המאתגרת והתחרו בשלל ענפים. יצחק מויאל, יו"ר הסתדרות פועלי הבניין, שארגן את הארוע: "זהו יום שמייצג אותנו ומראה מי אנחנו, אנחנו בין אלו שמשנים את פני הקהילה לטובה"

משה בן זקן, יצחק מויאל ראול סרוגו צילום CHARISMA PIXEL
מימין: משה בן זקן, יצחק מויאל וראול סרוגו. צילום: CHARISMA PIXEL,

יותר מ- 500 עובדים מענף הבניה והתעשיות הנלוות השתתפו ביום הספורט המסורתי שנערך זו השנה ה- 13 בקאנטרי קלאב בחולון. עוד באו להריע ולתמוך, יצחק מויאל, יו״ר הסתדרות פועלי הבניין והתעשיות הנילוות, שגם ארגן את יום הספורט, ראול סרוגו, נשיא התאחדות הקבלנים בוני הארץ, משה בן זקן, מנכ״ל הקרן לעידוד ופיתוח ענף הבנייה שהארוע נערך בשיתוף הקרן, שר הכלכלה לשעבר, חבר הכנסת אלי כהן, גם הוא תושב חולון, ומ"מ יו"ר הסתדרות עובדי הבניין שאול כאתב.

העובדים, שמייצגים עשרות חברות מהענף, גדולות וקטנות. האירוע התחרו והשתתפו במגוון ענפי ספורט, שחיה, טניס, כדורסל, כדורגל, כדורשת, אופניים, ריצה, קטרגל ואפילו שחמט. מאות העובדים לקחו אתנחתא מהעבודה המאתגרת ובאו והשתתפו באירוע המייצג את הרוח האמיתית של ענף הבניין: הישגיות, עמידה במשימה, משמעת מקצועית והחשוב מכל – רוח ספורטיבית.

מויאל: "יום ספורט ענפי הוא לא סתם עוד יום נופש. זהו יום שמייצג אותנו ומראה מי אנחנו, אנחנו בין אלו אלו שמשנים את פני הקהילה לטובה. ענף הבניין הוא ענף מעורב, יהודים, נוצרים, מוסלמים, עובדים זרים ופלשתינאים. הענף מיוצג על ידי נשים וגברים במגוון תפקידים, וכולם מגיעים ליום אחד להתאחד, לשחק ולייצג את הרוח האמיתית שיש בכולנו. תודה ענקית להתאחדות הקבלנים, לענף לעידוד הבנייה, לדוד פרסי, מחזיק תיק הספורט של האיגוד, וכמובן לכל המשתתפים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת צקלאקה צילום דוברות משטרת ישראל

זה היה מהיר: נעצר חשוד בתקיפת החייל ברמת גן

תפריט נגישות