n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: בית ספר רמז אירח את אחות החייל החטוף שהרצתה עליו

ראשון לציון: בית ספר רמז אירח את אחות החייל החטוף שהרצתה עליו

ביום שישי התארחה אפרת אברהם, אחותו של בני אברהם שנחטף עם חבריו עומר סואעד ועדי אביטן על ידי החיזבאללה, במוסד החינוכי והרצתה על המאבק שהובילו בני המשפחות להשבתם. עוז בן יצחק, עיתונאי ועורך לשעבר, הרצה בפני התלמידים על הסכנות שכרוכות בהפצת פייק ניוז ברשתות החברתיות

WhatsApp Image 2023-02-26 at 11.04.11
צילום: פרטי

 

תלמידי ותלמידות בית ספר רמז שבמזרח ראשון לציון אירחו ביום שישי האחרון את אפרת אברהם, אחותו של החייל בני אברהם שנחטף על ידי החיזבאללה, ואת עוז בן יצחק, לשעבר עיתונאי ועורך, שהעבירו שתי הרצאות מרתקות בהתנדבות.

ההרצאות התקיימו בפני שכבות ה'-ו': הרצאתה של אברהם עסקה במאבק שניהלו הורי החיילים החטופים להשבתם ארצה והרצאתו של בן יצחק עסקה בתעשיית הפייק ניוז.

המרצים היו אורחיה של המנהלת, לימור חכמון.

שכבת כיתה ו' אירחה את אברהם, אחותו של בני אברהם ז"ל. אברהם, כיום דוברת האוניברסיטה הפתוחה, הרצתה על אחיה וחבריו, עדי אביטן ועומר סואעד זכרם לברכה, חיילי צה"ל שנחטפו על ידי החיזבאללה באוקטובר 2000, והושבו למולדתם בעסקת שבויים לאחר אקטיביזם חברתי של המשפחות להשבתם ארצה.

במהלך ההרצאה סיפרה אברהם על מאבקם הנחוש, על ההתמודדות עם המלחמה הפסיכולוגית שהפעיל החיזבאללה והציגה בפני התלמידים תמונות וסרטונים הקשורים במאבקם ובאירועים שהתרחשו.

הרצאה נוספת שהתקיימה באותו יום היתה של עוז בן יצחק, לשעבר עיתונאי ועורך ב"ידיעות אחרונות" ו"מעריב". בן יצחק, תושב ראשון לציון, הרצה בפני תלמידי ותלמידות כיתות ו' על עולם התקשורת. במסגרת ההרצאה הם נחשפו לממדי תעשיית הפייק ניוז והסכנות שכרוכות בהפצתן ברשתות החברתיות.

 

WhatsApp Image 2023-02-26 at 11.04.37

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

FB_IMG_1714644960389

צמידי זיהוי לילדי העיר ליום העצמאות

תפריט נגישות