n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: מתי הקדמה תגיע לחוף הים בהשכרת שמשיות וכיסאות?

ראשון לציון: מתי הקדמה תגיע לחוף הים בהשכרת שמשיות וכיסאות?

בראשון לציון בשונה מתל אביב, נושא השכרת מתקני חוף כמו, כסאות, שממיות ושולחנות עדין עובד בשיטה הישנה עם עובד שמסתובב ורק דרכו אפשר להשכיר את הציוד

כיסאות בחוף הים
כיסאות בחוף הים

"לא ברור לי איך בראשון לציון, עיר שמתיימרת להיות מפותחת עם קידמה, כל נושא השכרת השמשיות והכיסאות בחוף הים נשאר בדיוק כמו בשנות ה-70 וה-80, עם עובד שעובר ומשכיר אותם". כך מתלוננת נ' תושבת העיר והיא לא היחידה.

בראשון לציון בשונה מתל אביב, נושא השכרת מתקני חוף כמו, כסאות, שימשיות ושולחנות עדין עובד בשיטה הישנה, לפיה עובד מסתובב בחוף ורק בבקשה אליו ותשלום במקום עם קבלה אפשר להשכיר את הציוד, תושבים רבים מתלוננים על השיטה הישנה שלא שייכת כבר לשנת 2021.

מכונת תשלום בתל אביב. צילום: עיריית תל אביב
מכונת תשלום בתל אביב. צילום: עיריית תל אביב

 

נ': "לא פעם ראיתי וויכוחים בנושא, שהעובד לא זכר שאותם אנשים שכרו את הציוד וטען שהעבירו קבלות מאנשים ששילמו והלכו, קיצר בלאגן. אבל השאלה הנשאלת היא למה צריך את זה? לא הגיע הזמן שהנושא יהיה בפיקוח וע"י מכונה אוטומטית? אני לא מאשימה את אותו עובד, יש לו מאות אנשים בחוף, מאיפה הוא צריך לזכור מי שילם ומי העביר קבלה לחבר והלך, זה גורם למצב לא נעים."

בתל אביב נמצאות מכונות לעמדות תשלום של מתקני החוף, כאשר בעלי כרטיס תושב זכאיים להנחה משמעותית, תוכלו למצוא כיסא  ב-2 שקלים, שמשיה ב-2 שקלים, ומיטת שיזוף ב-4 שקלים בלבד, כל זאת ע"י מכונה בעמדת החוף, כאשר את הכרטיס מעבירים לזכיין בחוף כנגד השימוש במתקנים.

מעיריית ראשון לציון נמסר בתגובה לדברים: "בשונה מחופי תל אביב, המזנונים בחוף הים בראשון לציון הינם בבעלות פרטית ובהתאם לכך השכרת כסאות ושמשיות. בכל מקרה, בחודשי יולי אוגוסט, יחל המיזם התעסוקתי "חופיקס" במסגרתו בני נוער משכירים שמשיות וכיסאות למתרחצים בחוף הים בעלות של שני שקלים לפריט. לגבי אי הצגת חשבונית, מדובר בעבירה על חוק המיסוי, ובידי כל אדם אפשרות להלין על כך בפני הרשויות".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות