n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: "אני נלחמת עבור העובדים. הסייעות בראש מעייני"

ראשון לציון: "אני נלחמת עבור העובדים. הסייעות בראש מעייני"

ג'ולי עידן, סייעת לחינוך מיוחד, מנהלת חשבונות, זמרת, מפיקת אירועים ומתנדבת במשטרה, מתמודדת בבחירות לוועד עיריית ראשון לציון. "אני רוצה בכל כוחי ונשמתי לתת ולהשפיע, לייצג את סקטור הסייעות, שחשוב מאד בשבילי ולכן החלטתי להתמודד", היא אומרת ל"גל גפן". "חשוב לי שלסייעות יהיה בית חם ואוהב... שיידעו שהן לא לבד"

ג'ולי עידן צילום יהונתן כהן
ג'ולי עידן. צילום: יהונתן כהן
בתי לוין

"חשוב לי שיהיה לסייעות בית חם ואוהב ושתמיד יהיה להן למי לפנות ולהעניק להן כלים להתמודדות שידעו שהן לא לבד!! ולא שקופות!! ובכלל שבין הדורות ולא תהיה אפליה, שכולנו נקבל מה שמגיע לנו, בשקיפות מלאה ושלא יחסך מאתנו דבר", כך אומרת ג'ולי עידן, סייעת לחינוך מיוחד שמתמודדת בבחירות לוועד עיריית ראשון לציון. ב-13.3 יתקיימו הבחירות ועידן מתמודדת בקבוצה שבראשה עומד יחזקאל בנזימרה.

היא בת 44, בעלת תואר ראשון בחינוך, אם חד הורית לשלושה ילדים ועובדת כסייעת בגן ילדים לחינוך מיוחד מעל 14 שנים. עידן למדה הנהלת חשבונות סוג 2, היא זמרת ומפיקת אירועים, פעילה חברתית בתחום העצמה נשית ומתנדבת כשוטרת ביחידת הסיור של תחנת משטרת ראשון לציון, ועוד.

כשעידן נשאלת מדוע החליטה להתמודד, היא משיבה: "מזה שנים רבות כאישה חזקה ובעלת יכולות שלא מוותרת ומשיגה כל מה אני שרוצה, אני פועלת באהבה ובהתנדבות למען הציבור הרחב. אני רוצה בכל כוחי ונשמתי לתת ולהשפיע, לייצג את סקטור הסייעות, שחשוב מאד בשבילי ולכן החלטתי להתמודד".

עידן מוסיפה ואומרת: "תמיד ייעצתי, עזרתי, כיוונתי, פעלתי והכל ממקום של אכפתיות, הזדהות וכאב בעיקר שלנו, סקטור הסייעות. אני נלחמת עבור העובדים והסייעות שהן בראש מעייני באופן אישי, ללא סיסמאות והבטחות שווא. בקבוצה שלי ישנם אנשים ונשים איכותיים מאוד מכל סקטור, הכוח הנשי מהווה יתרון גדול! 15 נשים לביאות ואסרטיביות שתלחמנה עבורכם!

"הרשימה שלנו קודם כל כוללת עובדים מאוד איכותיים עם רצון לשנות ולהתנדב. הקבוצה מונה כ 27 עובדים שבראשם עומד יחזקאל בנזימרה ששמו הולך לפניו בעזרה שלו ובנתינה האין סופית".

ישנם מתמודדים נוספים לוועד, ביניהם גם סייעות.

"אני לא מעוניינת להיכנס למה הצד השני נותן. בצד השני יש חברות טובות שלי שאני אוהבת ומעריצה אותן מאוד. גם אני מתמקדת במה אני יכולה לתת, במה אנחנו כקבוצה יכולים לשנות. אני מאחלת לחברותיי מהקבוצה השנייה המון בהצלחה!".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55

הדי פיצוצים נשמעו באזור המרכז

תפריט נגישות