n
דף הבית / רחובות / רחובות עסקים מומלצים / מתגברים על הסתימה אחת ולתמיד

מתגברים על הסתימה אחת ולתמיד

כשהביוב נסתם, חשוב שמקצוענים מומחים יטפלו בבעיה במהירות האפשרית

ביוב
צילום: Pixabay

איך יודעים שיש סתימה בביוב? דבר ראשון, מבחינים בריח לא נעים. אתם יודעים, ריח של ביוב. דבר שני, חשוב לשים לב לסימנים נוספים כמו מים בלתי נקיים החודרים אל החדר המדרגות או אפילו לכיור המטבח הפרטי שלכם. בשורה התחתונה, אם אתם סובלים מסתימה בבניין – אל תחכו לרגע האחרון. הסתימות עלולות לגרום לנזק תברואתי כבד ולהשפיע על בריאותם של הגרים בסביבה.

 

שירותי ביובית – מה זה אומר בעצם?

כדי לפתוח סתימה כדאי להזמין שירותי ביובית מתקדמים לתושבי רחובות. הביובית היא משאית בעלת מיכל שאליה מחוברת מכונת שאיבה שתפקידה לשאוב את תכולת הביוב בלחץ גבוה. תכולת הביוב נאגרת בתוך המיכל, ולאחר מכן מועברת אל בור מיוחד שאליו מנקזים את כל הביוב. בסיום שאיבת הביוב מבצעים אנשי המקצוע פעולת שטיפת קווי ביוב.

 

באילו מקרים נעזרים בביובית?

שאיבת ביוב בעזרת ביובית מתבצעת במקרים של סתימות קשות. סתימות אלה נפוצות, למשל, במקומות כמו מפעלי תעשייה. חומרים כימיים שונים עוברים בצנרת התעשייתית מדי יום ביומו, עד שבסופו של דבר הצנרת נסתמת ויש צורך לחלץ ממנה את ה"פקק" שהלך והצטבר. אך סתימות חמורות אינן נחלתן של התעשיות בלבד. הן נפוצות בצנרת משותפת בבנייני דירות או משרדים, בייחוד כאשר מדובר בצנרת ישנה ושחוקה. במקרים אלה סתימות ביוב עלולות לנבוע גם מגורמים חיצוניים כמו שורשי העצים החודרים עמוק אל האדמה בחיפוש אחר מים ומינרלים, ועל הדרך מנקבים גם את הצנרת.

 

לשמור על הצנרת

רוצים למנוע את סתימת הביוב הבאה? קבלו כמה טיפים לשמירה על הביוב:

  • אל תזרקו לאסלה מגבונים לחים – מסתבר שאחד הגורמים המשמעותיים יותר לסתימת ביוב הם מגבונים לחים. המגבונים הלחים אינם מתכלים ועלולים לגרום לנזק משמעותי אל הצנרת. אז בפעם הבאה שאתם משתמשים במגבונים, זרקו אותם לפח.
  • זורקים את השמן לכיור – כן, כן אותו שמן בישול שבו אתם משתמשים פעמים רבות כל כך יכול בסופו של דבר לגרום לסתימות ביוב. כך שאם פתחתם קופסת טונה או שאתם מעוניינים לסנן את השמן תוך כדי בישול, זיכרו לרכז אותם בתוך צנצנת ולאחר מכן לזרוק אותה לפח האשפה.
  • מתקינים מסנן לכיור – דרך טובה להימנע מסתימות היא להתקין מסנן לכיור. כך יהיה קל יותר לרכז את כל שאריות המזון ולזרוק אותן לפח.
  • לקרוא לאנשי מקצוע לביקורת – הביוב עבר שאיבה לא מזמן? כדאי לקרוא מדי תקופה לאנשי מקצוע כדי שיוכלו לבחון אותו ולאתר תקלות כמו שחיקה או התחלה של סתימה חדשה.

 

הביוב נסתם? יש מי שיכול לעזור לכם

כשהביוב עולה על גדותיו ואתם לא יכולים לנשום, חשוב שמקצוענים מומחים יטפלו בבעיה במהירות האפשרית. הכירו את חברת המרכז לשירותי ביובית בע"מ שהיא המוקד לשאיבות ביוב. כאן תוכלו ליהנות ממגוון רחב של שירותי ביוב בפריסה ארצית. השירותים כוללים פתיחת סתימות, שאיבות ביוב, שאיבת הצפות לקניונים וחניונים, שאיבת בורות ספיגה, שטיפת קווי ביוב ועוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

שתי לקוחות צובעות כלים – קרדיט קרמיקסטאר

חדש ברחובות, סטודיו לצביעת קרמיקה: לשתות את הקפה של הבוקר עם ספל שאתם עיצבתם

תפריט נגישות