n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / "צ'רצ'יל" יובא למנוחות בראשון לציון

"צ'רצ'יל" יובא למנוחות בראשון לציון

עולם התרבות הישראלי יפרד היום (ראשון) מאחד מגדולי המוזיקאים בהיסטוריה של המדינה- יצחק קלפטר, שיובא למנוחות בבית העלמין "מנוחה נכונה" בראשון לציון

יצחק קלפטר צילום אביבה גולדברג בן-חיים 1
"מלך הגיטרה" יצחק קלפטר- צילום: אביבה גולדברג בן חיים

יצחק קפלטר אחד מגדולי המוזיקאים של ישראל, הלך לעולמו ביום חמישי האחרון, אחרי שנים של מאבק במחלת ריאות קשה. קלפטר שהיה בן 72 במותו, כתב והלחין חלק מנכסי צאן הברזל של המוסיקה בישראל, בין היתר אחראי לשירים: 'שיר אהבה בדואי', 'צליל מכוון', 'האהבה שלי היא לא האהבה שלו', 'דמיון חופשי', 'העיירה שלי' ועוד רבים וגדולים. 

הוא היה חבר בלהקות כוורת, אחרית הימים והסגנונות והצ'רצ'ילים- שם דבק בו הכינוי "צ'רצ'יל". בעיותיו הרפואיות התחילו בתחילת המילניום, אז התגלה סרטן בראשו, ממנו התאושש אחרי ניתוח שעבר. הוא חזר להופיע, אך לפני 10 שנים אושפז בשל מחלת ריאות כרונית ממנה סבל עד יומו האחרון.

חבריו שהתקשו לקבל את הבשורה, ספדו לו באמצעי התקשורת והרשתות החברתיות וגם נשיא המדינה יצחק הרצוג, היה בין המספידים כשכתב: "יצחק קלפטר, צ'רצ'יל, נוף הנעורים של רבים מאיתנו, כוכב 'כוורת' ומלך הגיטרה, מלחין וכותב מחונן. קולו ומנגינותיו ילוו אותנו לתמיד. יהי זכרו ברוך".

ארונו של קלפטר שהתגורר בתל אביב, יוצב היום (ראשון) בתיאטרון הבימה החל מהשעה 10:30 בבוקר וכלל הציבור יוכל לחלוק לו כבוד אחרון. בשעה 12:45, ייצא ארונו לכיוון בית העלמין "מנוחה נכונה" בראשון לציון, שם יובא למנוחת עולמים כשצפויים ללוות אותו בנוסף למשפחתו, גם מאות חברים מתעשיית המוסיקה.

יצחק קלפטר צילום אביבה גולדברג בן-חיים

יצחק קלפטר ז"ל- צילום באדיבות אביבה גולדברג בן-חיים

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55

הדי פיצוצים נשמעו באזור המרכז

תפריט נגישות