n

נוטריון בקריית אונו

אם אתם מחפשים משרד עורך דין ונוטריון באיזור קריית אונו נשמח לסייע לכם

נוטריון
צילום: Pixabay

אנו מספקים שירותי נוטריון בקריית אונו  למסמכים כמו: צוואות, יפויי כח, תעודות נישואין או גירושין, אישורי העתק, תעודות יושר, אישורי הסכמי ממון ועוד. משרדנו עובד עם צוות מתרגמים משפטיים מקצועיים המתמחים בתחומים שונים רפואיים או טכניים עם ומתרגמים מכל שפה לכל שפה תוך שמירה על סודיות מוחלטת ופרטיות לקוחותינו. משרדנו מספק שירותי נוטריון באיזור קריית אונו בכל השפות כאשר הנפוצות ביותר הן: אנגלית, צרפתית, רוסית, פורטגזית וספרדית.

משרדנו מתמחה במתן שירותי נוטריון באיזור קריית אונו  במגוון תחומים כגון: יפויי כח למטרות שונות כמו ייפוי כח רפואי, ייפוי כח לחתימה בבנק, תרגומי מסמכים נוטריוניים, אפוסטיל, אימות תעודות ציבוריות, אימות הסכמי ממון, אימות חתימות, אישורים נוטריוניים למטרות שונות ועריכת ואימות צוואות.

 

מחפשים שירותי נוטריון בקריית אונו? אנחנו נשמח לסייע ברשותנו היכולות הבאות: 

שירות נוטריון בזמינות מיידית
שירותי שליחויות לאפוסטיל ומשרד החוץ בכל רחבי הארץ
שירותי נוטריון עד לבית הלקוח על פי התקנות
ניסיון ואוטריטה בתחום המשפטי
תרגומים משפטיים בכל השפות
שירותי אפוסטיל מהיר עד ללקוח
עו"ד רחל רייצ'ל שחר – נוטריון
שירותי נוטריון לחברות ועסקים באיזור קריית אונו
אימות ותרגום תעודת התאגדות חברה
אימות ותרגום תעודת עוסק מורשה
אימות ותרגום תזכיר חברה
אימות ותרגום תקנון חברה
*התרגום הינו לכל השפות

המשרד עוסק בכל הנושאים הנוטריונים כמו צוואות, ארכיב נוטריוני, הסכם קדם נישואין והסכם ממון.

כאשר אתם מחפשים שירותי נוטריון באיזור קריית אונו חשוב לדעת כי משרד המשפטים מוציא מחירון מעודכן אחת לשנה בו תוכלו לקבל את מחירי השירותים השונים אותם מציע משרדנו. השנה פורסם מחירון נוטריון 2020 ותוכלו למצוא אותו ממש כאן באתר המחלקה לרישוי נוטריונים של משרד המשפטים.

אנו עובדים עם מערכות המחשוב המתקדמות ביותר ועל כן אנו יכולים לספק שירותים מקצועיים גם בתקופת הקורונה והכל כמובן על פי הנחיות משרד המשפטים והאגף לרישוי נוטריונים.

ככל שהאדם אינו יכול לצאת מביתו בשל הקורונה אנו מפעילים צוות שליחים אשר מגיע לכל רחבי הארץ והכל במחירים נוחים ובאיכות בלתי מתפשרת.

משרדנו מספק שירותי נוטריון באיזור קריית אונו למספר רב של מדינות בכל השפות. כמו כן אנו מספקים שירותי תרגום מסמכים נוטריוני ומשפטי בכל השפות במקצועיות, יעילות ומהירות. אנו מספקים שירותי נוטריון באיזור קריית אונו במגוון נושאים הרלבנטיים לעסקים חברות בע"מ ופרטיים כמו אימות, אישור ועריכת מסמכים משפטיים בהתאם לחוק.

אם אתם מחפשים משרד עורך דין ונוטריון באיזור קריית אונו נשמח לסייע לכם.

לנוחות הקהל הרחב הקמנו מרכז מידע מקצועי בו ניתן לקבל סיוע משפטי על ידי עורך דין או נוטריון לייעוץ ראשוני ללא כל עלות או התחייבות 050-6914314.

 

*כתבה פרסומית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2022-10-20 at 18.59.54

פרשת חיי שרה- אהבה ממבט ראשון

תפריט נגישות