n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / עיריית ראשון לציון משכה את העתירה בנושא ההתנגדות להקמת מפעל הפסולת ליד השפד״ן

עיריית ראשון לציון משכה את העתירה בנושא ההתנגדות להקמת מפעל הפסולת ליד השפד״ן

אתמול (שלישי) משכה עיריית ראשון לציון את העתירה מבית המשפט העליון כנגד הקמת מפעל הפסולת ליד השפד״ן, בעקבות המלצת שופטי העליון.

צילום דוברות ראשון לציון

אתמול (שלישי) משכה עיריית ראשון לציון את העתירה מבית המשפט העליון כנגד הקמת מפעל הפסולת ליד השפד״ן, בעקבות המלצת שופטי העליון.
כזכור ביום רביעי שעבר התקיים הדיון בעתירת העירייה כנגד הקמת מפעל הפסולת ליד השפד״ן בראשות השופטים סולברג, וילנר וכנפי שטייניץ.
לדיון זה בבית המשפט העליון הגיע ראש העירייה – רז קינסטליך, מטה ההנהלה הבכיר של העירייה, היועצים המשפטיים שמנהלים בשם העירייה את המאבק וכן, מטה מאבק התושבים בראשותה של קלודין עוזרי.

בדיון התבססו השופטים על הסכמת העירייה למיקום המתקן מ-2014, ותהו מדוע אז העירייה אישרה את המתקן והיום היא מתנגדת.
בסוף הדיון הבהירו השופטים כי אין בכוונתם לפסוק אחרת ממה שפסק בית המשפט המחוזי וכי הם לא יקבלו את טענות העירייה.

העירייה בדיון סירבה למשוך את העתירה, אך שופטי העליון הבהירו כי אם העתירה לא תימשך, העירייה עלולה לספוג עלויות גבוהות של הוצאות משפט ומשכך היא נותנת לעירייה שבוע בכדי להחליט אם הם מושכים את העתירה או מבקשים פס״ד.

מתוך הבנה כי התעקשות לפסק דין שגם ככה לא יהיה שונה מפסיקת בית המשפט המחוזי ולאור דברי השופטים, כי התעקשות לפס״ד תוביל להוצאות כבדות שיטיל בית המשפט על העירייה – החליטה העיריה למשוך את העתירה בכדי לא לבזבז כספי ציבור לשווא.

ראש העירייה רז קינסטליך יקיים פגישה בשבוע הבא, עם כלל הגורמים ומטה מאבק התושבים באשר להמשך המאבק הציבורי המתוכנן. עוד אמר בדיון בשבוע שעבר קינסטליך: ״מדובר רק בהתחלה עבורנו, אנחנו לא מוותרים ונמשיך את המאבק הציבורי בהקמת המתקן בכל הכלים שעומדים לרשותנו״

צילום 1 דוברות ראשון לציון

צילומים: דוברות ראשון לציון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. תזכירו לי מי היה ראש עיר ב 2014 שהסכים להקמת המפעל…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55

הדי פיצוצים נשמעו באזור המרכז

תפריט נגישות