n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולוניה לא שוכחת את האוהדים שכבר לא איתנו

חולוניה לא שוכחת את האוהדים שכבר לא איתנו

נציגי הנהלת האלופה הטרייה- הפועל חולון, יחד עם מספר אוהדים, הגיעו הבוקר אל בית העלמין, לבקר 4 אוהדים שהלכו לעולמם בטרם עת ולא זכו לחגוג עם הקבוצה את האליפות בה זכו ביום חמישי האחרון

יורם תמיר צלחת אליפות קבר צילום הפועל חולון
צילום: הפועל חולון

כבר בתחילת הפלייאוף, הבטיחו במועדון החולוני כי במידה ויתגשם החלום והאליפות תגיע בסוף העונה להיכל הסגול, הם יעלו עם הצלחת לקברם של האוהדים שלא זכו לחגוג עם האלפים.

גל בסון קבר צלחת אליפות 1 צילום הפועל חולון

הבוקר (ראשון), הגיעו נציגי הקבוצה, אוהדים ונציגי המשפחות- לקברים של גל בסון, איציק תותחני, יורם תמיר ואורי בנאיש. 

גל בסון– נפל ביולי 2014, בזמן שירותו הצבאי במהלך מבצע "צוק איתן". בן 20 היה בנופלו. הוא שיחק במחלקת הנוער של הפועל חולון והיה אוהד קבוע ביציעים של אולם הפחים המיתולוגי.

גל בסון קבר צלחת אליפות צילום הפועל חולון

איציק תותחני, הלך לעולמו בשנת 2016  אחרי מאבק במחלה קשה, כשהוא בן 37 בלבד. תותחני שימש כמנהל הקבוצה מספר שנים אך לפני הכל היה אוהד שרוף של חולון ולא פספס משחק אחד בבית או בחוץ.

איציק תותחני קבר צלחת אליפות צילום הפועל חולון

אורי בנאיש, הלך לעולמו בחודש פברואר 2020 כשהוא בן 62, אחרי מאבק במחלה קשה, אהד את הקבוצה משנות השישים, והדביק כמובן את שני ילדיו בחיידק שנקרא "חולוניה". יחד איתם היה מיושבי (מעומדי) שער 3 המיתולוגי בשנות ה-90 ושנות ה-2000 וכשעבר להיכל החדש, הצטרפו אל המשפחה הסגולה גם אישתו והבת הגדולה. זכה לראות בעיניו, את האליפות הראשונה ההיסטורית ואת שני הגביעים בה זכתה בקבוצה. הצלחת השנייה הובאה אל קברו.

אזרי בנאיש קבר צלחת אליפות צילום הפועל חולון

יורם תמיר, הלך לעולמו במפתיע בחודש שעבר- שבוע לפני שהקבוצה טסה לפיינל-פור האירופאי, אליו כבר קנה כרטיסים ואף תכנן לחגוג שם את יום הולדתו ה-52. תמיר, אחד האוהדים האהובים והמוכרים ביציע הסגול העביר את אהבת הקבוצה גם לילדיו שטסו לספרד בלעדיו- בשבילו, והיום היו שם בשביל להביא עד אליו את צלחת האליפות המוזהבת.

     יורם תמיד צלחת אליפות קבר 1 צילום הפועל חולון

צילומים באדיבות הפועל חולון

יהי זכרם ברוך

(רועי אסף)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240419-WA0016

שריפה ותאונה קשה הלילה בחולון

תפריט נגישות