n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / עיריית ראשון לציון מצדיעה למתנדבי ״משמר הנחלה״, משמר השכונה הראשון בישראל

עיריית ראשון לציון מצדיעה למתנדבי ״משמר הנחלה״, משמר השכונה הראשון בישראל

ראש עיריית ראשון לציון רז קינסטליך ומנכ״ל החברה לביטחון מוטי נחמני יעניקו הערב (שלישי), מדליות שעוצבו במיוחד לאירוע לכלל המתנדבים. ותעודות הוקרה למתנדבים מצטיינים של משמר הנחלה.

משמר הנחלה מדליה צילום דוברות ראשון לציון

משמר הנחלה, הינו משמר שכונה שמתנדבים בו למעלה מאתיים תושבי שכונת נחלת יהודה בראשון לציון. תחילה הוא הוקם לפני 18 שנה בעידוד ותחת משטרת ישראל. אולם לפני בדיוק עשר שנים פרסה עיריית ראשון לציון באמצעות החברה העירונית לביטחון וסדר ציבורי את חסותה על משמר הנחלה.

אז החל לפעול במודל יחודי. בכל ערב מקבלים המתנדבים ניידת סיור של החברה לביטחון ציוד קשר ותדרוך של מנהלי החברה לביטחון. המתנדבים מבצעים סיורים ברחובות השכונה במטרה למנוע עבירות רכוש, להגביר את תחושת הביטחון בקרב תושבי השכונה והם אף משמשים כמכפיל כח ליחידות השיטור ושל החברה לביטחון.

ראש עיריית ראשון לציון רז קינסטליך ומנכ״ל החברה לביטחון מוטי נחמני יעניקו הערב מדליות שעוצבו במיוחד לאירוע לכלל המתנדבים. ותעודות הוקרה למתנדבים מצטיינים.

משמר הנחלה הוא מודל שאומץ על ידי עיריית ראשון לציון ושישה משמרי שכונה הוקמו וחלקם נמצאים בתהליכי הקמה בעקבות ההצלחה של שכונת נחלת יהודה. בין המשמרים שהוקמו משמר נווה חוף, נווה ים, נווה דקלים, רקפות ושיכון המזרח וכן מוקם בשכונת רמב״ם, ואירוסים.

אבל לא רק בראשון לציון גם במשטרת ישראל רואים בפרויקט הצלחה רבה שכן מאז החל לפעול המשמר נרשמה ירידה מתמשכת בהיקף עבירות הרכוש בשכונה. ולמרות גודלה היא בין השכונות עם כמות עבירות רכוש או אירועי פשיעה מהנמוכים ביותר בעיר. במשטרה פועלים לשכפל את המודל היחודי הזה לשכונות רבות ברחבי הארץ.

משמר שכונה הוא גם גורם מלכד ויוצר חיי קהילה עשירים בקרב תושבי השכונות בהם פועל הפרוייקט. מי שמעוניין להתנדב למשמר שכונה ליד ביתו מוזמן ליצור קשר עם רכזי המשמרים ואו להתקשר לחברה לביטחון וסדר ציבורי ראשון לציון.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות