n
דף הבית / בת ים / יחידת ההפריה באסותא ראשון לציון קיבלה אישור להעלאת פעילות

יחידת ההפריה באסותא ראשון לציון קיבלה אישור להעלאת פעילות

יחידת ההפרייה החוץ גופית של אסותא ראשון לציון שעלתה לכותרות לפני מספר חודשים בעקבות פרשת החלפת העוברים, קיבלה את אישור משרד הבריאות להעלות את פעילות היחידה ל-75%, אחרי שהופסקה כמעט לחלוטין

אסותא ראשצל הדמיה איכות גבוהה
צילום: יח"צ אסותא

משרד הבריאות עדכן אתמול (יום ד, 2.8) כי לאחר שנעשו מספר בקרות ובכללן בקרת פתע ביחידת ההפרייה החוץ גופית באסותא ראשון לציון הוחלט על מתן האפשרות להעלאת פעילות היחידה ל 75%. כזכור, בעקבות השימוע שנערך ליחידת ההפריה החוץ גופית באסותא ראשון לציון הודיע משרד הבריאות כי יופחתו מספר מחזורי הטיפול ביחידה.

על מנת לשקול את האפשרות להרחיב את מתן השירות ביחידה, בוצעו מספר בקרות ביחידה על ידי חטיבת הרפואה במשרד הבריאות. בביקורות אלו הוצגו למשרד הבריאות שינויים בתהליכי העבודה במעבדה תוך הטמעת טכנולוגיות חדשות ושיפור תהליכי ניהול סיכוני. עם זאת נמצאו עדיין ליקויים שלא תוקנו ועל כן לא אושרה חזרה לפעילות מלאה.

לאחר שנשקלה טובת המטופלות תוך הבטחת איכות הטיפול, החליטה ראש חטיבת רפואה במשרד הבריאות, ד״ר הגר מזרחי, כי ניתן בשלב זה להעלות את מספר הטיפולים ביממה מ-16 ל-25 טיפולים בממוצע.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות