n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / בן 3 ננעל ברכב בחולון

בן 3 ננעל ברכב בחולון

פעוט ננעל בשגגה ברכב בשכונת בן גוריון בחולון, וחולץ בשלום על ידי מתנדבי ידידים • "מספק לראות את ההירתמות המהירה של כלל כוחות החירום"

צילום ידידים סיוע בדרכים
צילום: ידידים, סיוע בדרכים

אתמול (שני) בשעות הצהריים, התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות פעוט כבן 3 שנים שננעל בשגגה ברכב לעיני אביו, ברחוב יהושע רבינוביץ, בחולון.

ירון הלוי ועופרי ארדוש, מתנדבי הסניף המקומי, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם חילצו המתנדבים את הפעוט בשלום ובזריזות, וללא גרימת נזק לרכב.

ירון מספר: "יצאתי במהירות מעבודתי למקום האירוע, אך הדרך הייתה עמוסה. הבחנתי בשוטר בצד הדרך, הסברתי לו על המקרה, והוא סייע לי להגיע למקום בזריזות. עופרי וכוחות מד״א הגיעו ביחד איתנו למקום.

הוצאתי את ערכת הפתיחה, ובשיתוף פעולה התגברנו על מנגנון נעילה מורכב וחילצנו את הילד במהירות. היה מספק מאוד לראות את ההירתמות והיעילות של כלל הכוחות בשעת צרה. האבא הודה לנו מאוד על הסיוע המהיר".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות