דף הבית / חדשות העיר / ארבעה פורצים בדירה אחת

ארבעה פורצים בדירה אחת

רונן דמארי

תחילתה של החקירה בתלונה שהוגשה, בתחילת החודש שעבר, על התפרצות לדירה ברחוב האלוף דוד בראשל"צ. על פי כתב האישום שהוגש נגד המעורבים , הזמין אחד הנאשמים, בן 34 מרמלה, את המתלונן לביתו לאור היכרות מוקדמת ביניהם ולאחר שקיבל מידע מודיעני על כך שבביתו ישנה כספת עם סכום כסף משמעותי במזומן. בעוד המתלונן עלה לביתו של הנאשם, שכפל בנו בן ה-18, הנאשם גם הוא בהתפרצות, את מפתח הדירה של המתלונן באמצעות הטבעתו על גבי פלסטלינה. המתלונן עזב את המקום כשהוא לא חושד בדבר.
עוד עולה מכתב האישום, כי לאחר שכפול המפתח התקשר הנאשם לשותף נוסף בהתפרצות, בן 42 מראשל"צ, וביקש ממנו לבוא בדחיפות. בהקלטת השיחה שהגיעה לידי החוקרים נשמע הנאשם מסביר לשותפו: "כן, דחוף, דחוף, דחוף, זהו ה… זה האוכל מוכן. זה הכל בסדר… הלכתי לקנות לך דברים. הכנתי לך… מה שביקשת".
כשלושה שבועות לאחר מכן פרצו השלושה, ביחד עם שותף נוסף בן 26 מחולון, לדירתו של המתלונן, שברו את הקיר המסתיר את הכספת וגנבו ממנה אקדח, 15,000 דולר במזומן, זהב ויהלומים.
הארבעה נעצרו לפני כשבועיים ובסיום חקירתם מעצרם הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בראשל"צ. השבוע כאמור, הגישה התביעה המשטרתית כתב אישום בעניינם. משפטם צפוי להתנהל במהלך החודשים הקרובים.

הכספת שנפרצה (צילום: דוברות המשטרה)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות