n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ספורטאי ראשון לציון כבשו את אליפות אירופה בסמבו!

ספורטאי ראשון לציון כבשו את אליפות אירופה בסמבו!

הסמביסטים של מועדון סמורידו מראשון לציון קטפו 5 מתוך 6 מדליות של נבחרת ישראל באליפות אירופה בסמבו הנערכת בסרביה בהשתתפות 400 ספורטאים מ-25 מדינות

פבל מוסין אליזבט קובלוב נהורה שבתאי ינאי קדוש שי גייזינגר – צילום התאחדות הסמבו בישראל
המדליסטים עם המאמן פבל מוסין - צילום: התאחדות הסמבו בישראל

נהורה שבתאי (17, עוצמה סמוראידו ראשל"צ), זכתה במדליית הכסף אחרי שנוצחה בגמר בידי יריבה מרוסיה. שבתאי, המתחרה במשקל 50 ק"ג, חניכתה של אליס שלזינגר-הג'ודאית האולימפית של ישראל (לונדון 2012), ניצחה בדרך למדליה יריבות מסרביה ויוון.

נהורה שבתאי צילום התאחדות הסמבו בישראל

נהורה שבתאי ומדליית הכסף

אליזבט קובליוב (18, 72 ק"ג) חברתה של שבתאי לנבחרת ישראל ולמועדון עוצמה סמוראידו ראשל"צ זכתה גם היא במדליית כסף. קובליוב, חניכתו של פבל מוסין החלה את התחרות היישר בסיבוב השני בו ניצחה יריבה מסרביה ובגמר נוצחה בידי יריבה מרוסיה. אשתקד זכתה קובליוב במדליית הזהב באליפות העולם לנוער עד גיל 21 לשנת 2021 ולסגנית אלופת אירופה עד גיל 21.

קובליוב לא הסתפקה במדליה אחת ולמחרת ניצחה יריבה מלטביה והפסידה בחצי הגמר לסמביסטית מרוסיה. בהתמודדות על מדליית הארד ניצחה ספורטאית מבלארוס וקטפה מדליה שניה בתחרות! חברתה למועדון טלי סמואלסון (65 ק"ג) זכתה במדליית הארד.

פבל מוסין אליזבט קובליוב טלי סמואלסון צילום התאחדות הסמבו בישראל

מוסין עם קובליוב, סמואלסון ועוד שתי מדליות לאוסף

ההישגים המשיכו עם טריאל אבסוב (26, עוצמה סמוראידו ראשל"צ) המתחרה בקומבט סמבו במשקל כבד (עד  98 ק"ג) מקצוע הכולל אגרופים ובעיטות אשר זכה במדליית הכסף באליפות. אבסוב, חניכו של פבל מוסין, זכה במדליית ארד באליפות העולם 2021 במשקל כבד והשנה החליף משקל ומתחרה במשקל קל יותר. הוא ניצח בקרב הראשון שלו יריב מארמניה, אלוף העולם 2021, בקרב השני ניצח יריב מבולגריה ובגמר נוצח בידי יריב מקומי מסרביה.

טריאל אבסוב צילום התאחדות הסמבו בישראל

טריאל אבסוב עם החמישית לספורטאי ראשון לציון. צילומים: התאחדות הסמבו בישראל

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

FB_IMG_1714644960389

צמידי זיהוי לילדי העיר ליום העצמאות

תפריט נגישות