n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / שבתרבות בקריית אונו: "הממשלה לא תיפול, כי אין לה אלטרנטיבה"

שבתרבות בקריית אונו: "הממשלה לא תיפול, כי אין לה אלטרנטיבה"

אלי אבידר. שבתרבות 9.4.22
אלי אבידר. שבתרבות. צילום: עיריית קריית אונו

"ממשלת השינוי לא תיפול. היא תמשיך לתפקד משום שאין כל אפשרות פוליטית להקים ממשלה אלטרנטיבית" – כך העריך ח"כ אלי אבידר ("ישראל ביתנו") בבוקר שבתרבות שהתקיים בקריית אונו.

ח"כ אבידר מתח ביקורת על ראש הממשלה נפתלי בנט שלדבריו הקדיש את רוב זמנו לתיווך בין רוסיה לאוקראינה ולנושאי חוץ נוספים, ולא זיהה את התסיסה הפנימית בתוך מפלגתו שלו, שהביאה לפרישתה של ח"כ עידית סילמן מן הקואליציה.

את מערכת היחסים הרעועה בינו לבין ראש מפלגתו אביגדור ליברמן הגדיר אבידר: "אנחנו כמו זוג גרוש ללא ילדים וביחסים טובים…"

מול מאות מתושבי קריית אונו אירח המנחה, אבי בטלהיים, גם את פרופ' גילי רגב-יוחאי, מנהלת היחידה למניעת בקרה וזיהומים במרכז הרפואי שיבא ("אין לדעת אם הקורונה תעזוב אותנו בקרוב"); את עו"ד דב וייסגלס, לשעבר מנהל לשכתו של ראש הממשלה אריאל שרון ("להילחם בטרור אפשר רק אם משלבים בין

המהלכים צבאיים-בטחוניים למו"מ מדיני"); ואת ציפי פינס, מנהלת תיאטרון בית ליסין, שסיפרה על תפקוד שחקני התיאטרון והקהל  בזמן שהמחבל רצח אנשים ברחוב דיזנגוף הסמוך.

בנות אנסמבל קולות הזמיר של קריית אונו הנעימו בשירתן המקסימה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות