n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / סטודנטים מראשון לציון ויבנה מעבירים חינם שיעורים בזום לתלמידים

סטודנטים מראשון לציון ויבנה מעבירים חינם שיעורים בזום לתלמידים

שני סטודנטים להוראה מהמרכז האקדמי לוינסקי־וינגייט, תושבי ראשון לציון ויבנה, מעבירים בהתנדבות שיעורי עזר ומעניקים תמיכה רגשית לתלמידים בזום

תלמידים כיתה קורס סטודנטים צילום דוברות ראשון לציון
צילום ארכיון: דוברות ראשון לציון

יוזמה חדשה של תוכנית המצוינות רג"ב (ראש גדול בהוראה) במרכז האקדמי לוינסקי־וינגייט – סטודנטים להוראה יעבירו שיעורים פרטיים ויעניקו תמיכה רגשית לתלמידים במערכת החינוך באמצעות זום.

יוזמי הפרויקט, הסטודנטים חן אלבס ואשר חסין, תושבי ראשון לציון ויבנה, שלומדים בתוכנית המצוינות רג"ב: "כסטודנטים להוראה, מטרתנו להקל על ילדים ובני נוער שחווים בימים אלו תקופה לא פשוטה ולהעניק תגבור למערכת החינוך".

בימים אלו מתגייסים לפרויקט סטודנטים מתנדבים ובמקביל מאותרים התלמידים שזקוקים לסיוע דרך מנהלי בתי הספר.

אשר חסין, סטודנט בשנה ג בתוכנית: "שוחחנו עם ראש התוכנית, ד"ר רונית רוזנשיין ועם המרצה שלנו בתוכנית, נועה בן יוסף, בנוגע למקומות שבהם אנחנו יכולים לתרום בתקופה המורכבת שפוקדת אותנו כרגע. הרעיון שהעלינו היה לנסות ולממש את הערך המוסף שלנו כמורים לעתיד, ולמעשה לתת כתף, להיכנס מתחת לאלונקה בצורה של שיעורים פרטיים או שיחות עידוד וחיזוק לתלמידי מדינת ישראל אשר זקוקים לכך.

מבחינתנו, סטודנטיות וסטודנטים מהמרכז האקדמי יציעו את הזמן הפנוי שלהם ותפקידנו בפרויקט יהיה לנהל את מערך המתנדבים ולהצליב מידע בין סטודנטים לתלמידי בתי הספר או להורים שזקוקים לסיוע. בפן הלימודי מדובר  בשיעורי עזר במגוון מקצועות כמו אנגלית, מתמטיקה ותחומי דעת נוספים, ובפן הרגשי מדובר בהענקת תמיכה ואוזן קשבת. מטרתנו היא לתת מענה לצורך שזיהינו ואנחנו מקווים שנוכל להקל ולו במעט על המצוקה של ילדים ובני נוער בשעה קשה זו."

חן אלבס סטודנטית בשנה ב בתוכנית המצוינות רג"ב בהתמחות בהוראת מקרא לבית הספר היסודי ובחינוך מיוחד: "ראש התוכנית, ד"ר רונית רוזנשיין, יזמה מפגש בין הסטודנטים בתוכנית להפגת המתחים וגם לחשיבה משותפת ליוזמות חינוכיות וחברתיות. היוזמה לרעיון עלתה מתוך היכרות עם השטח, שגם בימי שגרה סובל ממחסור באנשי הוראה ובימים האחרונים המצב החריף עם גיוסם של אנשי הוראה למילואים.

גם המורים שלא גויסו מתמודדים עם מצב לא פשוט עם גיוסם של בני הזוג וקרובי משפחה לצבא. בשל כך, יש להם פחות פניות לתת מענה אישי לכל תלמידה ותלמיד. היוזמה הזאת מבטאת את חזון תוכנית המצוינות, שבבסיסו עידוד למנהיגות ולהובלה של יוזמות חינוכיות וחברתיות. בשלב הזה בלימודים אנחנו מרגישים בטוחים ביכולות שלנו וגם יש לנו יותר פנאי לכך. אנחנו שמחים על ההזדמנות להיות כאן למען התלמידים הן מבחינה לימודית הן ברמה הרגשית."

ד"ר רונית רוזנשיין, ראש תוכנית מצוינות רג"ב בקמפוס לוינסקי של המרכז האקדמי לוינסקי־וינגייט: "מטרת תוכנית המצוינות היא לחנך לאקטיביזם חינוכי. בשעה כזו, כשהמדינה נמצאת בשעתה הקשה ביותר, הסטודנטים להוראה יכולים לתת ערך מוסף לילדים ולבני הנוער."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55

הדי פיצוצים נשמעו באזור המרכז

תפריט נגישות