n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / מאות בני נוער מראשון לציון משתתפים במחנה הקיץ העירוני

מאות בני נוער מראשון לציון משתתפים במחנה הקיץ העירוני

מזה כשבוע, נמצאים בני ובנות נוער תושבי העיר במחנה הקיץ העירוני "ג'ימלייה" בכפר הנוער "נווה הדסה", המסובסד ע"י עיריית ראשון לציון, בשיתוף קרן ראשון, קרן גודמן וארגון "גשר". אתמול (א') הם זכו לביקור מפתיע מראש העירייה, סגנו וצוותים של אגף הנוער וצעירים, מינהל החינוך וקרן ראשון

מחנה גימלייאה צילום דוברות ראשון לציון

כ-200 בני ובנות נוער תושבי ראשון לציון הנמצאים מזה כשבוע במחנה הקיץ "ג'ימלייה" בכפר הנוער "נווה הדסה", זכו אתמול (א') לביקור מפתיע במיוחד כשראש העירייה, רז קינסטליך, הגיע למחנה יחד עם סגנו איתי מתתיהו, וצוותים של אגף הנוער וצעירים, מינהל החינוך וקרן ראשון.

זו השנה השנייה שעיריית ראשון לציון מסבסדת מחנה קיץ עבור בנות ובני נוער תושבי העיר, בשיתוף קרן ראשון, קרן גודמן וארגון "גשר". במהלך השבוע האחרון, נהנו בני ובנות הנוער, משלל פעילויות חברתיות, רכשו מיומנויות חדשות וצברו חוויות בלתי נשכחות.

כך, במהלך הפעילות החינוכית המגוונת לקחו החניכים חלק בקבלת החלטות, רכשו כלים לניהול שיח ולהעצמה של יכולות חברתיות, התנסו במיומנויות חדשות, ובעיקר נחשפו לקבוצות שונות המרכיבות את החברה הישראלית על כל גווניה.

ראש העירייה, רז קינסטליך: "יציאה למחנה קיץ כה עשיר בפעילויות היא לא זכות בעיניי, אלא חובה. לכן, בעידן שבו יוקר המחיה חוצה גבולות, לא נסכים שאצלנו אף ילדה או ילד יישארו מאחור. אני שמח על ההזדמנות להעניק לבנות ובני הנוער שלנו עשרה ימים של מפגשים וחיבורים עם בני נוער אחרים ועם קבוצות שונות שמרכיבות את החברה הישראלית על כל גווניה – במיוחד בתקופה המורכבת שבה אנו נמצאים. זאת, כמובן, בנוסף לשבירת השגרה וההתנתקות מהניידים".

רז קינסטליך 1 צילום דוברות ראשון לציון

סגן ראש העירייה, מחזיק תיק נוער וצעירים – איתי מתתיהו: "באופן אישי ריגש אותי לראות את החיבור המדהים בין כל חלקי החברה הישראלית שגרים בראשון לציון: דתיים, מסורתיים וחילונים בפעילות משותפת אחת. הצעירות והצעירים הללו הם מגדלור עבור כל החברה הישראלית, בייחוד בתקופה מורכבת שכזו. הם ההוכחה שאנו עם אחד על כל גווניו. אני חייב לציין שהתרשמתי מהיכולת של הנוער להסתדר עשרה ימים בלי המכשיר הסלולרי האישי. המלצתי להם שנמשיך את זה באופן קבוע בתוך בתי הספר: ההורים תמכו, הנוער פחות".

רז קינסטליך צילום דוברות ראשון לציון

אילן גאלדור, מנכ"ל ארגון "גשר": "ארגון 'גשר' מודה לשותפנו לדרך ראש העירייה, רז קינסטליך, שזיהה את הצורך ביצירת מחנה מגבש ומאחד לילדי העיר. החברה הישראלית נמצאת בתקופה מורכבת ומאתגרת, ולראות מחנה משותף של כל ילדי העיר, שבו לוקחים חלק ילדים מכל השכונות ומכל הזרמים, זה מחזה מחמם לב. המחנה השנה הוא הצלחה ענקית ואנחנו כבר מתכננים יחד עם עיריית ראשון לציון לקיים מחנה גדול אף יותר בשנה הבאה".

מחנה קיץ צילום דוברות ראשון לציון

צילומים: דוברות ראשון לציון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. חבל שלא מודעים לדברים יפים שכאלה שעושים עבור ילדי ראשון…אני יודעת שכלתי ממש בכתה במשרדי הרישום כדי שירשמו את בנותיה לקייטנה…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-05-02 at 14.02.07_4d2b17e4

חנות עלתה באש בבת ים

תפריט נגישות