דף הבית / עסקים בכותרות / פנסיית נכות אצל אבנר הייזלר

פנסיית נכות אצל אבנר הייזלר

צילום: pixabay

אדם אינו ערב לבריאותו, יש לדעת כי במהלך החיים קורים כל מיני מצבים, כשאדם יכול להיות במהלכיהם נכה. במצב זה האדם דואג מאד, והוא אינו יודע איך המשפחה שלו תישאר בזמן שאינו יכול לעבוד. כל אדם זכאי לקבל פנסיה כאשר הוא עובד, וכאשר הוא פורש מעבודתו הפרישה יכולה להיות בגיל הפנסיה 67 לגברים ו62 לנשים או מוקדם יותר לפי בחירתו. פנסיית נכות תפקידה הא בעצם לאפשר לעובד שכיר או עצמאי שדאג לבטח את עצמו לקבל קצבת נכות, במקרה ואינו יכול לעבוד. העובד . יתכן שקורה לאדם שנפגע במהלך העבודה, והוא אינו יודע כיצד יפרנס, פנסיית נכות באה לעזרתו.  במקרים מסוימים זכאים המבוטחים לקבל את פנסיית הנכות.

מהי פנסיית נכות?

אבנר הייזלר מנסה להסביר לנו את רכיב פנסיה הנכות, בקרן הפנסיה יש לדעת כי עיקר הקצבה העובד מקבל כאשר אינו יכול לעבוד כלל או חלקי בגלל פגיעה שנעשתה כאשר עבד בעבודה. אך אדם אינו זכאי לקבל את הפנסיה רק במקרה וקבל 25% נכות מביטוח לאומי, הוא זכאי לקבל את הכסף מקרן הפנסיה. במידה שהאדם זכאי לאחוזים בגובה הזה, אדם יהיה זכאי ל75 אחוז מהמשכורת שלו.

האם כל אחד יכול לקבל פנסיית נכות?

אבנר הייזלר, מומחה לתביעות נגד חברות הביטוח, מציין כי לא כל אחד יכול לקבל את פנסיית הנכות, מקרן הפנסיה, אלא רק מי שהוגדרו על ידי הקרן פנסיה כנכים, כלומר אנשים המוגדרים כנכות מפגיעה גופנית או מנטאלית שנגרמה מהעבדה . ומוגדר כנכה של 25 אחוז. הוא זכאי ל75 אחוז בלבד.

אבנר הייזלר מציין כי קשה מאד לקבל את קצבת הנכות מהקרן פנסיה. ואנשים רבים מאלו המבקשים תביעה מחברות הביטוח ידחו על ידה בגלל שני התנאים הבאים:

  1. במידה והמבוטח יכול להמשיך לעבוד והפגיעה שעבר לא פגעה בו בכושר זה.
  2. במידה והמבוטח דיווח על מחלות קודמות שסבל מהם.

אבנר הייזלר מציין כי אל לאדם לחשוש מפני דחיית התביעה שלו מחברת הביטוח ועליו לדאוג לאדם מומחה בתחום התביעות נגד חברות הביטוח, שיעזור לו בהגשת התביעה, ועל ידי כך מובטח לו הסיכוי כי יצליח בתביעה הינו גדול מאד.

אבנר הייזלר מציין עובדה חשובה העלולה להשפיע, על פי החוק קיימת תקופת הכשרה, שזה הזמן שבו המבוטח יכול להצטרף לקרן בגלל מחלות קודמות. תקופה זו חייבת להיות על פי החוק, 60 חודשים.

יודגש כי אבנר הייזלר אינו עורך דין, אך מומחה בהגשת תביעות אל מול חברות הביטוח על כל הצד הפרוצודרלי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

חקירת היעילות של שמן CBD בהקלה על תסמיני פיברומיאלגיה: סקירה מקיפה של מחקר רפואי

תפריט נגישות