n
דף הבית / צרכנות / קוסם לילדים שגם מבוגרים אוהבים – אסף סלומון

קוסם לילדים שגם מבוגרים אוהבים – אסף סלומון

קוסם לילדים הוא אחד מהדברים בצ'ק ליסט של כל אימא למסיבת יום הולדת. אמן חושים זה הטרנד של השנים האחרונות והדבר שמחליף את קוסם הילדים הקלאסי באירועים

אמן חושים
צילום: FREEPIK

קוסם לילדים זו אחת האטרקציות הכי וותיקות בעולם הבידור והמופעים, משהו שכולנו ראינו כילדים ורוצים להעביר גם לילדים שלנו. הזמנת מופע קוסם לילדים תמיד הייתה הבחירה מס' 1 במשך עשורים ואין ספק שהזמנת מופע קוסם לילדים כיום עדיין מככבת במקומות הראשונים ברשימה עבור משפחות רבות. יחד עם זאת בשנים האחרונות נוצרו אטרקציות חדשות ורבות לילדים והזמנת קוסם לילדים ליום הולדת כיתה, בר מצווה וכדומה ירדה קצת בפופולריות שלה. את מקומה תפסו אומני הבידור לילדים כמו מיכל הקטנה ואמני יחיד אחרים כמוה ובנוסף יש היום המון אטרקציות והפעלות שאפשר להביא לילדים במקום להביא קוסם לילדים, אמן חושים זה אחד מהם!

 

אמן חושים, קוסם לימי הולדת ועוגת שוקולד… – מה חייבים להביא לכל מסיבת יום הולדת

קוסם לילדים הוא אחד מהדברים בצ'ק ליסט של כל אימא או הורה שמארגן עבור הילד או הילדה מסיבת יום הולדת. קוסם לילדים, אמן חושים, מפעילה לילדים וכדומה הם האטרקציה הראשית, בנוסף יש את פינת החטיפים והשתייה, בשיא ההופעה או לאחריה מביאים את עוגת היום הולדת עם הנרות, בחלק מהמסיבות יש פתיחת מתנות ולבסוף החלק הכי כייפי, קבלת שקית הפתעה לכל אורח  קטנטנן לפני שהולכים הביתה.

 

קוסם לילדים – מלך האטרקציות לקטנים במסיבות יום הולדת      

מחפשים קוסם לילדים שהוא הרבה יותר מכך? אסף סלומון הוא קוסם לילדים מסוג מיוחד במינו, אמן חושים מוביל בארץ שכל הופעה שלו היא חוויה יוצאת דופן, קוסם לילדים מהדור החדש, כזה שיכול להופיע בפני בני 10, בני 13 ומבוגרים באותה רמה וכולם ייהנו מהמופע ללא יוצא מין הכלל. קוסם לילדים שהוא אמן חושים זה הטרנד של השנים האחרונות והדבר שמחליף את קוסם הילדים הקלאסי באירועים. כולנו היינו בכמה אירועים בהם היה קוסם רגיל ומתי שהוא זה חוזר על עצמו ומתחיל טיפה לשעממם את הילדים. חלילה לא נוריד מערכו של קוסם רגיל אך אמן חושים כמו אסף סלומון משלב גם קסמים רגילים וגם קסמים של אמן חושים ולכן הופעה מסוג זה הרבה יותר מושכת ומעניינת את הקהל הצעיר וגם את הקהל המבוגר.

 

אסף סלומון – קוסם לימי הולדת ואמן חושים לאירועים פרטיים ועסקיים

קוסם לילדים רגיל יכול לשלוף שפן מהכובע, להעלים מטבע או קלף, לבצע תרגילי זריזות ידיים וקסמים רבים מהנים ומעניינים אך אמן חושים יכול לבצע תרגילי מחשבה מדהימים על האורחים, לנחש מחשבות, מילים, מספרים, צבעים וציורים שהם עשו או בקיצור לבצע תרגילי אמן חושים קלאסיים המערבים קריאת מחשבות וטלפתיה, מנטליזם ועוד.

מחפשים קוסם לימי הולדת יוצא דופן לאירוע הבא שלך? הזמינו את אסף סלומון, אמן חושים מקצועי ומנוסה מופיע עם מופע אמן החושים שלו בכל רחבי הארץ במגזר הדתי והחילוני, אמן חושים מוכר ומוערך בתעשייה הזוכה לשבחים הן מצד הקולגות עמן הוא עובד שנים רבות בתחום המופעים והן מצד הקהל הרחב והמשתתפים במופע שהוא מעלה באירועים.

לאסף יש שני סטים של מופע אמן חושים: אחד לקטנים ואחד למבוגרים. אסף מצליח לרתק את כולם ללא יוצא מין הכלל עם הכישרון, הכריזמה וחוש ההומור שלו, כלים הנדרשים עבור כל מי שמופיע מול קהל ואסף מצליח ללכוד ולכבוש את הקהל בכל מופע, להוציא קריאות נלהבות, לשתף את הקהל ולתת לו חומר למחשבה. אסף למד וחקר את תחום אומנות החושים מאז היה ילד ולמרות גילו הצעיר יחסית הוא בין וותיקי התחום ואחד המנטליסטים הבולטים ביותר בישראל. צרו קשר או השאירו פרטים לקבלת מידע נוסף על מופע אמן החושים של אסף סלומון באופן כללי ובתקופת הקורונה ושריינו תאריך לאירוע הבא שלם עבור ילדכם או עבור מופע למבוגרים שכן התאריכים נתפסים!

 

מתי בפעם האחרונה ראיתם מופע קוסם ואומן חושים אמיתי?

אוקיי אז בשנתיים האחרונות רובנו לא זכינו ללכת לאירועים משפחתיים או אחרים בשל הקורונה אבל גם לפני כן, נסו להיזכר מתי בעצם ראיתם מופע של קוסם אמיתי? אם אתם לא מצליחים להיזכר כנראה שזה היה מזמן מדי… היום אמנם אפשר לראות קוסמים וקטעי קוסמות בטלוויזיה וביו טיוב אבל זה לא כמו להיות נוכח במופע עצמו, לראות מקרוב את הקוסם ואולי אפילו לנסות לתפוס את הקסם ולהבין איך הוא בוצע. בטלוויזיה וביו טיוב אי אפשר תמיד להאמין במאה אחוז שזה אמיתי, זה יכול להיות ערוך או מטופל על ידי ההפקה, במציאות, בשטח ובאירוע בו אתם נמצאים פיזית לעומת זאת זה חי ואמיתי בהחלט ויש לכם שבריר שנייה לעלות על הקסם או לפספס אותו!

 

" במופעי אומנות החושים זה קצת שונה. כאן אתם כבר חייבים להודות שאין לכם מושג איך אמן חושים מצליח לקרוא מחשבות ולגרום למשתתף שמבצע יחד איתו את הקסם להגיד לו או לכתוב בדיוק את מה שהוא רוצה!"

כנסו לאתר של אסף סלומון לקרוא תגובות אותנטיות של אורחים שהיו במופע אמן החושים שלו וגלו מה הם חושבים עליו והאם המופע הצליח לרגש ולהדהים אותם והאם המופע היה מהנה ומשתלם. לאסף יש את היכולת לתפוס את הקהל, בין אם זה קהל צעיר או בוגר ולרתק אותו עם תרגילי מחשבה וקטעי אומנות חושים מבריקים ויוצאי דופן. אסף בעל רזומה עשיר בעולם הבידור הישראלי ורבים מכירים אותו בתור אמן החושים שחזה את התוצאות המדויקות של שתי מערכות בחירות  בישראל! אסף מקושר ומכיר יידועי שם רבים, ביניהם פוליטיקאים, אמנים וכדומה אותם אירח בפינתו הקבועה בטלוויזיה לפני כמה שנים אך עדיין, המפגש הפיזי עם הקהל באירוע זה מה עושה לו את זה ומדרבן אותו להמשיך להופיע מול קהל שנה אחרי שנה.

 

חוגגים יום הולדת עם אסף סלומון – אמן החושים המוביל בישראל

אל תתנו לקורונה לנצח אתכם! למרות מגבלות התו הסגול והתו הירוק ההופעות יכולות להמשיך להיערך במקומות קטנים ופתוחים ובמסגרת עמידה בכל תנאי ההופעה וההתקהלות הנדרשים על ידי משרד הבריאות כמו הצגת אישורי חיסון, החלמה, בדיקות וכדומה. במהרה בימינו נעבור גם את זה והמופעים יחזרו להיות עבור קהל גדול יותר ללא מסיכות וללא שמירת מרחק. שריינו עכשיו תאריך למופע הבא כי תאריכים נתפסים בשל הדחיות והביטולים שיצרה הקורונה. אנו בטוחים שתהנו מהמופע מתי שהוא לא יתקיים וגם אם המופע והאירוע שלכם ייאלץ להידחות, כמובן שתקבלו את כספכם חזרה במלואו אך תהיה לכם עדיפות ושריון של תאריך אחר למופע כך שלא תאבדו את האפשרות לערוך אירוע לגמרי. ילדים רבים חוו עוגמת נפש בשל ימי הולדת ובר או בת מצווה שנדחו או התבטלו. אל תבטלו את האירוע שלכם, תכננו אותו כרגיל ועשו התאמות למצב החדש.

 

חייגו עכשיו או השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם עם כל הפרטים לגביי מופע אומן החושים של אסף סלומון לילדים ולמבוגרים בהתאם לכל הנהלים הדרושים. מזל טוב, בהצלחה ולהתראות בשמחות!

 

 

 

 

 

*כתבה פרסומית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט עמירם בן ישי 239.90סוונטיניין

רשת  WeShoes משיקה את קולקציית קיץ 2024

תפריט נגישות