n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / סביון: "אתרים מספרים"

סביון: "אתרים מספרים"

סביון נערכת לחגיגות שנת ה-70 להקמתה

אתרים מספרים 3
צילום: הדסה לרנר

כחלק מההכנות לחגיגות שנת ה-70 לסביון, התכנסו אמש תלמידות ותלמידי שכבת ז מחט"ב סביון ברחבת "בית הראשונים", יחד עם ראש המועצה מוטי לנדאו להסרת הלוט מהשלט הראשון של "השביל ההיסטורי" אשר יוקם לכבוד שנת ה-70 לסביון. השביל עתיד לעבור בנקודות מרכזיות המספרות את סיפור הקמת היישוב ובכל נקודה יוצב שלט ובו תקציר על האתר, תמונות היסטוריות וקישור לשמיעה נוספת.

אתרים מספרים (2)
צילום: הדסה לרנר

לפרוייקט שותפים תלמידות ותלמידי שכבת ז' מחט"ב סביון, אשר במסגרת שיעורי "מורשת" ו"תרבות יהודית ישראלית", בצעו ראיונות, חקרו מסמכים ישנים, העמיקו ידע וגם הקליטו רצועות שמע "פודקאסט" לכל אתר אותו חקרו. לצד הלמידה החווייתית, פרוייקט זה מחבר את התלמידות והתלמידים למורשת ולהיסטוריה של היישוב בו הם גרים, תוך השארת חותם גם לדורות הבאים.

השלט הראשון שהוצב ברחבת "בית הראשונים", הינו שלט זמני שיוחלף עם סלילת השביל ההיסטורי וגיבוש השפה העיצובית שתלווה את מועצת סביון לאורך שנת ה-70.

 

אתרים מספרים (1)
צילום: הדסה לרנר

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות