n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / לינוי אשרם השיקה את אליפות הזהב עם אגדות הכדורסל

לינוי אשרם השיקה את אליפות הזהב עם אגדות הכדורסל

האלופה האולימפית מראשון לציון, לקחה חלק בהשקת "אליפות הזהב", אירוע לבני הגיל השלישי. כמו כן השתתפו בהשקה- אגדות הכדורסל: מיקי ברקוביץ וטל ברודי

ימין-לשמאל–טל-ברודי-לינוי-אשרם-מיקי-ברקוביץ-בהשקת-אליפות-הזהב-לבני-הגיל-השלישי-בהובלת-מגדלי-הים-התיכון-צילום-גלעד-קוולרציק

'אליפות הזהב' הנו אירוע ספורט ארצי שהפך למסורת שעושה כבוד לבני הגיל השלישי ושמה אותם במרכז. בזמן שאצל רבים קיימת תפיסה שהאוכלוסייה המבוגרת היא פחות פעילה, 'אליפות הזהב' ביוזמת מגדלי הים התיכון שמים את בני הגיל השלישי במרכז ומחזקים את ההובלה של אוכלוסייה זו בענף הספורט.

'אליפות הזהב' התקיימה לראשונה בשנת 2012, שכן זו הייתה הפעם הראשונה בה התקיימה תחרות ייעודית לבני הגיל השלישי בישראל, בשילוב מקצים בין-דוריים היוצרים חיבור בין הדור הראשון, השני והשלישי. עם ההצלחה והביקוש לתחרות אליה נרשמו אלפי משתתפים, רשת מגדלי הים התיכון קיימו תחרויות נוספות ב-2015 ו-2017, וכעת מובילה אחרי 6 שנים את 'אליפות הזהב' בפעם הרביעית.

השקת-אליפות-הזהב-לבני-הגיל-השלישי-בהובלת-מגדלי-הים-התיכון-צילום-גלעד-קוולרציק-(5)

אתמול (ראשון), התקיים אירוע ההשקה הרשמי לקראת 'אליפות הזהב' 2023 במגדלי הים התיכון בגני תקווה. באירוע נכחו הספורטאים שנבחרו להוביל את האירוע: מיקי ברקוביץ- כדורסלן עבר ששיחק גם במכבי ראשון לציון, טל ברודי כדורסלן העבר ולינוי אשרם- מתעמלת אמנותית לשעבר, תושבת ראשון לציון וכמובן האלופה האולימפית שלנו לשנת 2020.

השנה, ב'אליפות הזהב' 2023, המשתתפים צפויים להתחרות במגוון מקצים החל מענפים חוץ אולימפיים, אולימפיים ומשחקי ספורט דיגיטליים. מבין המקצים שיהיו באליפות:

  • שחייה- לאורך 25 מטרמשחה שליחים- בהשתתפות של 4 מתחרים שישחו לאורך 25 כל אחד.
  • מסלול- ריצה- 1 ק"מ או 2 ק"מהליכה מהירה- 2 ק"מ; טריאתלון רב דורי- שישלב בתוכו ריצה, רכיבה על אופניים והליכה.
  • כושר וכוח– קפיצה לרוחק; הדיפת כדור ברזל- נשים 2 ק"ג וגברים 3 ק"ג; הרמת משקולות; חדר כושר.
  • משחקי כדור- כדורגל הליכה; כדורשת; פטאנק; כדורסל.
  • משחקי שולחן- ברידג'; שח-מט; טניס שולחן; שש-בש; רמי קוביות; דומינו; כדורגל שולחני; דמקה.
  • מתחם ספורט דיגיטלי: Nintendo Swetch המתחם כולל 4 עמדות עם מסכים דיגיטליים וקונסולות  של משחקי ספורט: כדורעף, באולינג וטניס.
  • מתחם סימולטור כדורגל: Super Kick– המתחם כולל 2 עמדות של מיני מגרש כדורגל עם מרבדי שדא, שער, חיישן, מסך ותוצאות שסופרות את עוצמת הבעיטה.
  • מתחם סימולטור גולף- המורכב מרשת, כדורי גולף, מחבט ומערכות מחשוב המציגות את המשחק ועוצבת החבטה.

 

טל-ברודי-דורון-ארנון-לינוי-אשרם-מיקי-ברקוביץ-השקת-אליפות-הזהב-לבני-הגיל-השלישי-בהובלת-מגדלי-הים-התיכון-צילום-גלעד-קוולרציק

  • דורון ארנון מנכ"ל מגלדי הים התיכון: "אנחנו גאים להוביל את 'אליפות הזהב' בישראל, אירוע ספורט ארצי וראשון מסוגו ששם את בני הגיל השלישי בחזית. כחלק מהאג'נדה של רשת מגדלי הים התיכון 'להוביל, לגלות ולחוות', יזמנו את אירוע 'אליפות הזהב' והפכנו אותו למסורת ישראלית, שכן מדובר באירוע מרכזי ומשמעותי בו אוכלוסיית בני הגיל השלישי יהיו בחוד החנית בקטגוריית הספורט. השנה אנו צופים להרשמה וביקוש גבוהים משנים קודמות, שכן מדובר באוכלוסייה פעילה, תוססת ומובילה יותר מתמיד".

  • טל ברודי: "אני גאה להוביל יחד עם מגדלי הים התיכון את ארוע 'אליפות הזהב' לבני הגיל השלישי, ולהימנות בצוות הספורטאים יחד עם עמיתיי מיקי ברקוביץ' ולינוי אשרם. 'אליפות הזהב' הינו ארוע ארצי ומשמעותי שהפך למסורת בישראל, אשר מוכיח כי גיל הוא רק מספר וספורט הוא ביטוי לאורח חיים ותפיסת עולם בכל שלב בחיים. אני נרגש מאוד לקראת ההכנות למקצים ומחכה בקוצר רוח לתחרות הספורט היחידה מסוגה בישראל לגיל השלישי"

    להרשמה לאירוע 'אליפות הזהב'- https://www.seniorchampionship.org.il/MenuDefault.aspx?Id=8891

    ימין-לשמאל–טל-ברודי-לינוי-אשרם-מיקי-ברקוביץ-בהשקת-אליפות-הזהב-לבני-הגיל-השלישי-בהובלת-מגדלי-הים-התיכון-צילום-גלעד-קוולרציק-1 צילומים: גלעד קוולרציק

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55

הדי פיצוצים נשמעו באזור המרכז

תפריט נגישות