n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / "מה זה היה???"

"מה זה היה???"

באחד ממשחקי הכדורסל הגדולים שהתקיימו באירופה בשנים האחרונות ולאחר 3 הארכות, הפועל חולון רשמה ניצחון ענק על א.א.ק אתונה ויכולה להמשיך לחלום על השלב הבא

שחר עמיר יותם חנוכי צילום FIBA BASKETBALL
שחר עמיר ויותם חנוכי מאושרים בסיום
(רועי אסף)

המשפט בכותרת היה הנפוץ ביותר בקרב אנשי הפועל חולון ואוהדיה, אמש (שלישי), בשעת לילה מאוחרת מאוד, בסיום המשחק של הסגולים ביוון.

בשעה 20:45, התחיל משחק בין שתי קבוצות שמבינות שזה הצ'אנס האחרון שלהן להשאיר לעצמן סיכוי לעלות לשלב 8 הגדולות של אירופה. קרוב לחצות, אחרי משחק שעשה היסטוריה בהרבה מובנים והרבה מאוד מספרים, הפועל חולון רשמה ניצחון מטורף על א.א.ק אתונה ונשאר רק לקוות שהלחימה של הסגולים, תקנה להם מקום בשלב הבא, כי מגיע להם!

המשחק שהיה צמוד לכל אורכו, היה יכול להסתיים באופן רגיל לגמרי עם ניצחון חשוב אחרי 40 דקות כשהזר החדש של חולוניה- טאג'יר מקול, ניגש ל-2 זריקות עונשין ולוח התוצאות הראה שוויון 77. מקול החליט לגזול שינה מאוהדי חולוניה שישבו מול הטלוויזיה מרחק 1500 קילומטר ממנו והחטיא את שתי הזריקות בדרך להארכה הראשונה.

טאג'יר מקול צילום FIBA BASKETBALL

היה יכול לסגור עניין בשעת ערב הגיונית- מקול.

היוונים פתחו טוב יותר את ההארכה וכבר הוליכו בהפרש של 4 נקודות. מי שלקח אחריות בדקות החשובות האלו היה ניב משגב שכמעט לבדו השאיר את חולון במשחק. הקפטן חדר לסל, קלע מחוץ לקשת ושוב הכל התנקז לשניות האחרונות. קרופורד איבד כדור במצב של 90:89 לחולון, רנדל של אתונה קלע רק 1 מתוך 2 מהקו והרווי החטיא כדור אחרון. 90:90- הארכה שנייה!

ניב משגב צילום FIBA BASKETBALL

הקפטן הסגול שמר על חולוניה במשחק בזמן ההארכה- ניב משגב הגיבור

בחמש הדקות הנוספות, הספיקה חולון לאבד את הארווי ב-5 עבירות ואתונה פתחה בריצת 10:0 שקבעה 100:90. אוהדי חולוניה כבר ראו איך הם תכף אומרים לילה טוב לאירופה וליום הארוך, אבל אז התעורר דרו קרופורד, שעם 2 שלשות ענקיות החזיר את האוויר לסגולים. משגב וחנוכי עזרו להשלים ריצת 10:0 הפעם מהצד הנכון והחטאה של קרופורד על הבאזר קבעה שאף אחד לא הולך לישון- יש הארכה שלישית!

יותם חנוכי ברנס צילום FIBA BASKETBALL

ברנס וחנוכי- לא ויתרו לרגע

למרות הסגל הקצר שהתקצר עוד יותר, "סיירת מטכ"ל" של עמית שרף, לא התכוונה לוותר לרגע. השרירים של השחקנים התחננו שייתנו להם לנוח, הכדורים כבר לא נכנסו בקלות, אבל חולוניה לא נשברה. למרות 2 החטאות מהקו של משגב, היוונים כשלו הפעם בניסיונות להשוות את התוצאה והקפטן תיקן את מה שהחטיא עם 2 קליעות עונשין מדויקות בשניות הסיום, שחתמו את תוצאת המשחק האדיר: 112:108 אחרי 3 שעות ברוטו של כדורסל!

עמית שרף צילום FIBA BASKETBALL

את כמות האתגרים שהוא נאלץ לעמוד בהם העונה, אין אפילו בטיקטוק- עמית שרף

ההישג של חולוניה במשחק, הוא גדול במיוחד לאור העובדה שעמית שרף, שוב ראה איך הרוטציה שלו מתקצרת כשגם נתנאל ארצי הצטרף אל רשימת הפצועים ולא טס עם הקבוצה ליוון. מי שחיפו בהצלחה על חיסרונו וחסרונם של השאר, היו הישראלים שכן שיחקו: ניב משגב, יותם חנוכי ושחר עמיר.

קלעו לחולון: קרופורד 19, חנוכי 17, משגב וברנס 16 כל אחד, מקול 13, הרווי 11, ואנוויין ועמיר 10 כל אחד.

לוח הזמנים הצפוף של חולוניה ימשיך עם משחק ליגה ביתי מול נס ציונה ביום שישי ולאחר מכן משחק חוץ ביום ראשון בעפולה. בשבוע הבא משחק מכריע בליגת האלופות מול פרומיטאס.

ניב משגב האנס ואנויין צילום FIBA BASKETBALL

חולוניה מאושרת בסיום

כל הצילומים: FIBA BASKETBALL

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות