n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / כייסי החול מכים בחופי ראשון לציון

כייסי החול מכים בחופי ראשון לציון

בחברה לביטחון נאלצים להתמודד הקיץ עם בעיה נוספת ש"נפלה" עליהם ועלינו: כייסי החול - המומחים לגניבת רכוש אישי וארנקים כשאנחנו רק רוצים ליהנות קצת מהים

נוכחות משטרתית על החוף- צילום החברה לביטחון ראשון לציון
צילום: החברה לביטחון- ראשון לציון

הקיץ מביא איתו מבלים רבים בחופי הים אבל גם את ״כייסי החול״. כייסים אשר מתמחים בגניבת ארנקים, תיקים וטלפונים ניידים ממתרחצים ומבלים בחופי הים.
הלילה הצליחו פקחי החברה העירונית לביטחון וסדר ציבורי ראשון לציון לסכל גניבה של רכוש- טלפונים ותיקים של חבורת צעירים שבילתה בחוף ראשון לציון.

הפקחים איתרו שני חשודים שניסו לכייס על פי החשד את הצעירים שישבו על החול בחוף. אחד החשודים ניצפה על פי החשד כשהוא זוחל על החול בנסיון להתקרב לתיקים של הצעירים בעוד חברו מתצפת על פי החשד במטרה להתריע על התקרבות שוטרים או פקחים. לאחר מעצר שני החשודים התברר כי אחד מהם דרוש למשטרת תל אביב לחקירה.

מנהל צוות הפיקוח בחוף הים אושרי משיח והפקחית אדר כהן הבחינו בנתין זר זוחל על החוף לכיוון תיקים של מבלים בחוף. השאירו בין סוכה 3 לסוכה 4.
״נגשתי לכיוון ביחד עם אדר כהן בסככה הכחולה בין שני הסוכות המציל והבחנתי בחשוד נוסף אשר משקיף שלא מתקרבים אנשים ונגשתי אליו הבחור אשר זחל על חול התרומם במהירות ונראה שנפל לו משהו לחול״ שיחזר אושרי משיח.

הפקחים הצליחו לעכב את שני החשודים ולמקום הגיעו צוות שוטרים ממשטרת ראשון לציון. לאחר בדיקה של המשטרה אחד החשודים נמצא דרוש חקירה למשטרת מרחב ירקון. תופעת ״כייסי החול״ מוכרת בחופי הים ברחבי הארץ.

בחברה לביטחון של עיריית ראשון לציון פועלים בכל עונת הקייץ כדי לצמצם ולנסות ולמנוע פעילות הכיסים. בין היתר הפקחים ואנשי השיטור העירוני למדו את שיטת פעילות הכייסים. הם מתצפתים אחר מבלים אשר מניחים את התיקים ורכוש יקר ערך כמו שעונים, טלפונים וארנקים על מחצלת המונחת על החול. הכייסים זוחלים לעבר המחצלות וכשהם מתקרבים למרחק נגיעה הם מנצלים חוסר ערנות של המבלים כדי לכייס את הרכוש.

בחברה העירונית לביטחון וסדר ציבורי ראשון לציון קוראים לציבור המבלים בחוף הים לשמור על כללי יסוד כדי להבטיח את הרכוש:

יש להימנע מלהגיע עם רכוש יקר ערך לא חוני לבילוי כמו שעונים תכשיטים ועוד.

יש להקפיד ולשמור על קשר עין עם התיק עדים שהוא יהיה מונח מול הפנים ולא מאחורי הגב בעת ישיבה על מחצלת.

יש לסרוק אחת לכמה דקות את סביבת הישיבה כדי למנוע זחילה של כייסים.

בכל מקרה של זיהוי תנועה או אדם חשוד יש לדווח לפקחים והשוטרים בחוף או בסוכת ההצלה הקרובה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

6 תגובות

  1. הכייס זחל לעבר השמיכה,איזו סוג של זחילה??
    והאם מומלץ לשכור שומר בשכר,על החפצים??

  2. למה לא לספר את האמת ולומר שמסתנני עבודה אלה הכייסים !?!

  3. זאת מגיפה. קרה לנו בת"א לפני 7 שנים בשעות הערב, ניצלו רגע שהלכנו לשטוף ידיים בים וגנבו הכל. למחרת חזרנו ובדקנו את האיזור, הם מתחבאים מתחת לסוכת המציל ועושים מארב. אשכרה היו שם מזרנים…

  4. יש ל…קטוע ידיים לנבלות שממררים לאנשים נורמטיביים את החיים

  5. רוב הכייסים הם ערבים וסודנים,ואל תגידו שזה גזענות,זו פשוט המציאות.

  6. נו אבל זה הרעיון

    חופים צפופים כולם אחד בתחת של השני כולם על כולם והגבולות של ה"זולות" מיטשטשים ואז אפשר לקחת מכל הבא ליד וזה המדינה אשמה הם נותנים את הכסף שלנו לנתינים הזרים ולערבים ולכל הגנבים האלה……אם היו חופים יותר מוסדרים ונגישים גם לאזרחים ולא רק פרטי לבתי מלון או קיבוצים או מפעלים…..כל זה לא היה קורה או היה קורה בקנה מידה הרבה יותר קטן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מוזיאון רמת גן לאמנות ישראלית. צילום- אלעד שריג

יום המוזאונים הבינלאומי 2024 ברמת גן

תפריט נגישות