n
דף הבית / ראשון-לציון / ספורט ראשון לציון / פתיחת עונה מושלמת לותיקי הפועל ראשון לציון

פתיחת עונה מושלמת לותיקי הפועל ראשון לציון

עם 4 ניצחונות ב-4 משחקי הליגה הראשונים, קבוצת ותיקי הפועל ראשון לציון לא מתביישת להצהיר שגם העונה היא מתכוונת ללכת על כל התארים

צילום ותיקי הפועל ראשון לציון
צילום באדיבות ותיקי הפועל ראשון לציון
(רועי אסף)

עונת 23/24 של ליגת הוותיקים בכדורגל נפתחה גם היא באיחור השנה עקב המלחמה. קבוצות רבות שינו את פניהן, במחוזותינו, דודי בריל, המנהל והאיש הכל יכול ברמת אליהו הוריד הילוך והשאיר את המושכות לבני אזולאי, בינתיים אלופת המדינה עוד לא בנתה עצמה מחדש ופתחה את הליגה עם תיקו בבאר יעקב ועוד הפסד טכני על טעות בשיתוף שחקן.

אלופת מחוז מרכז, הפועל ראשון לציון, פתחה בסערה גם את העונה הזו ולמרות השינוי המאסיבי שהסגל עבר, עם עזיבתם של שחקנים מרכזיים וחשובים, הובאו תחליפים בצורה מדוייקת ונכונה. לאחר ארבעה מחזורים, הפועל מושלמת עם 32 שערי זכות (ממוצע 8 שערים למשחק!), והקבוצה בודדה בראש הטבלה כמושלמת עם 4 ניצחונות.

בשלישי האחרון ניצחה הקבוצה את אריאל החזקה 5:1. לפני המחצית כבשו שרון גורמזנו מבישול של שון זרחיה, ושון זרחיה בעצמו מבישול של עופר ניקוס ציטיאט.
אריאל צימקה לפני המחצית ל-2-1. במחצית השניה הוסיף בני קדושים שער בנגיחה, שון זרחיה כבש את שער העונה בפצצה שמאלית מ-25 מטר לחיבור, ואת הקינוח השלים בצמד שרון ״ראביט״ גורמזנו וקבע 5:1 בסיום.

השבוע, ייערך הדרבי בין הפועל ראשון לציון למערב ראשון לציון, שערב המשחק נמצאות במקום הראשון והשני בטבלה, פתיחה מפתיעה וראוייה לציון של מערב ראשון לציון שהתחזקה בקיץ בשחקנים חדשים.

WhatsApp Image 2024-03-29 at 11.15.15_000bfc57

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-05-01 at 15.43.46_eb03100d

ראשון לציון: שריפה בדירה ברחוב הרצל

תפריט נגישות