n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / הלך לעולמו אגדת הכדורגל מראשון לציון, אפרים וימן

הלך לעולמו אגדת הכדורגל מראשון לציון, אפרים וימן

אחד הסמלים הגדולים ביותר של הכדורגל המקומי, שוער העבר אפרים וימן (וימניקו), הלך לעולמו בגיל 69 אחר מאבק במחלה קשה. הלוויתו תתקיים מחר (שישי) בשעה 12:00 בבית העלמין ביהוד

אפרים וימן צילום דף הפייסבוק הפרטי
אפרים וימן. צילום מדף הפייסבוק
(רועי אסף)

שוער העבר של הפועל ראשון לציון ואחד מהסמלים הגדולים של הכדורגל בעיר- אפרים וימן (וימניקו), הלך הלילה (חמישי) לעולמו בגיל 69, אחרי מאבק במחלה קשה.

וימן, עמד בין קורות שערה של הפועל ראשון לציון בסוף שנות ה-70 ובתחילת שנות ה-80. הוא היה חלק מהקבוצה הגדולה של עונת 80/81 שסיימה במקום השישי בליגה הראשונה, עונה אחת לאחר שחזרה אליה מהליגה השניה.

הוא שיתף פעולה באותה קבוצה עם כוכבים מקומיים וביניהם: אלי מדואל, בן ציון פנקס, גדעון פוקסיניאנו, נחום יעקובי, איתן שלום ועוד. ל-וימן היה שיא של 17 משחקים בליגת העל ללא ספיגת שער, שיא שנשבר רק לאחרונה והוא אף זכה להיות חלק מסגל נבחרת ישראל באותה התקופה.

  אפרים וימן ציילום פרטי

לאחר פרישתו נשאר במחוזות הכדורגל, שימש כאיש הנהלה בראשון לציון ובנוסף פנה לאימון קבוצות ילדים ונוער. משנת 2017 ובמשך שנתיים, ניהל את בית הספר לכדורגל של מועדון מכבי תל אביב.

איתן שלום ששיחק עם וימן, אמר ל"גל גפן": "יום עצוב להפועל ראשון לציון ולעיר ראשון לציון. הוא היה אגדה בחייו ויישאר אגדה לאחר מותו. הוא היה הכי גדול בראשון לציון אי פעם. זכיתי לשחק איתו ואני עצוב היום. אני מבטיח שנמצא דרך ראויה להנציח את זכרו במועדון הכדורגל שלנו. יהי זכרו ברוך"

איתן לנציאנו, שחקן כדורגל בהפועל חולון בעבר ויו"ר הפועל חולון כדורסל בהווה: "אגדה. אני נזכר בקרבות עם הפועל חולון שהיו במגרש הישן עם שמריה, מדואל ושאר החבר'ה…. יהי זכרו ברוך"

מועדון הכדורגל הפועל ראשון לציון פרסם הודעה בזו הלשון: "מועדון הכדורגל הפועל ראשון לציון קיבל בתדהמה את הידיעה על מותו של שוער העבר שלנו, אפרים וימן. המועדון משתתף בצער המשפחה ושולח את תנחומיו. הקבוצה תכבד את זכרו במשחק הבית הקרוב."

הלוויתו של אפרים וימן, תיערך מחר, יום שישי בשעה 12:00 בבית העלמין ביהוד. יהי זכרו ברוך

אפרים וימן מודעת אבל

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55

הדי פיצוצים נשמעו באזור המרכז

תפריט נגישות