n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / "החיות האלה, על שתי הרגליים, יש גם אנשים, הראויים לשם הזה – אדם"

"החיות האלה, על שתי הרגליים, יש גם אנשים, הראויים לשם הזה – אדם"

אתמול בערב, התקיים ב״אחוזת ראשונים״ טקס יום השואה בסימן "ההתנגדות היהודית ו 80 שנה למרד גטו ורשה"
שישה דיירי האחוזה, שהם ניצולי שואה הדליקו נרות לזכרם של בני משפחתם כשהם מוקפים בילדיהם ונכדיהם ובדמעות הכריזו "עם ישראל חי"!

WhatsApp Image 2023-04-17 at 22.00.04
צילום טלי שקרצי

"החיות האלה, על שתי הרגליים, יש גם אנשים, הראויים לשם הזה – אדם" בציטוט זה של ניצול השואה -שמחה רותם ז״ל, ממורדי גטו ורשה נחתם טקס יום השואה ב״אחוזת ראשונים״

אתמול בערב התקיים ב״אחוזת ראשונים״ טקס יום השואה בסימן "ההתנגדות היהודית ו 80 שנה למרד גטו ורשה" בהשתתפות בני משפחות, חניכי תנועת הצופים, חברי סניף גולדה של אקי"ם המאומצים ע"י דיירי הבית, אומנים ואורחים.
שישה דיירי האחוזה, שהם ניצולי שואה הדליקו נרות לזכרם של בני משפחתם כשהם מוקפים בילדיהם ונכדיהם ובדמעות הכריזו "עם ישראל חי"!
טלי שקרצי, מנהלת התרבות באחוזה נשאה דברים ואמרה: ״אנו , צוות הבית ודייריו מרכינים הערב ראש לזכרם של קורבנות השואה אשר אינם איתנו ולכבודם של השורדים, החיים בינינו, יבדל"א ומתחייבים לזכור, ולעולם לא לשכוח".

הטקס המרגש נחתם בדבריו של שמחה רותם (קאז׳ק) ז״ל , ממורדי גטו ורשה: "להיות בני אדם. אנחנו חיה על שתי רגליים. ממש כך – כך אני חושב, כך אני מרגיש. ובין החיות האלה, על שתי הרגליים, יש גם אנשים, הראויים לשם הזה – אדם"

WhatsApp Image 2023-04-17 at 22.00.04 (1)
צילום טלי שקרצי

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

FB_IMG_1714644960389

צמידי זיהוי לילדי העיר ליום העצמאות

תפריט נגישות