n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / מנווטים לזכרו של אבנר

מנווטים לזכרו של אבנר

בשבת הקרובה 13/5/23 יתקיים אירוע ניווט לזכר אבנר צור ז"ל שהיה חבר מועדון הניווט ראשון לציון והשפלה

אבנר צור מנווט צילום מועדון ניווט ראשון לציון והשפלה
אבנר צור ז"ל

בשבת הקרובה 13/5/23 יתקיים ארוע ניווט לזכר אבנר צור, חבר המועדון שנהרג בתאונת דרכים בשנה שעברה. הניווט ייצא לדרך על גבי מפת תל חדיד והדרך
הקלה להגיע אליו היא מכיוון מצפה מודיעין ומתחת לכביש 433. זה יקרה בשעות הבוקר עם זינוקים בין 08:30-10:30 בשלושה מסלולים תחרותיים ומסלול עממי למשפחות של כ-3 ק"מ.

אבנר צור ז"ל היה חבר באיגוד הניווט ובמשך עשרות שנים והשתתף תמיד במסלול הארך ביותר האפשרי על אף ש"סחב" פציעה ברגלו מהשירות הצבאי. כחבר במועדון הניווט של ראשל"צ והשפלה תמיד עזר לארגן את הארועים ולבצע את המשימות  שניתנו לו והכל במסירות ובצניעות שאיפיינה אותו גם בעבודתו.

רק לאחר מותו, נודע לחבריו למועדון, שאבנר היה שותף בקבלת שני פרסי בטחון ישראל על עבודתו במפעל באיזור שעובד עבור מערכת הביטחון.

לפרטים נוספים ולהרשמה המוקדמת לארוע העממי בקישור https://www.nivutbekef.com/events/telhadid5

אבנר צור צילום מועדון ניווט ראשון לציון והשפלה

אבנר צור ז"ל. צילומים: מועדון ניווט ראשל"צ והשפלה

ובינתיים נווטי המועדון ממשיכים לעשות חיל: בניווט המאוץ (Sprint) שנערך בשבת בשטח קיבוץ עין שמר שבאיזור חדרה, זכו נווטי המועדון במספר הישגים נאים.
לודמילה גלוזשטיין, חברת המועדון, ניצחה במסלול לבנות 40 כשעברה מרחק של 3.2 ק"מ בזמן של 21:37 ד'. ישראל קורנברג זכה במקום הראשון במקצה לבני ה-70 כשעבר 2.64 ק"מ בזמן של 27:29 ד'. שלמה רז היה שלישי במסלול לבני 65 כשעבר מרחק זהה בזמן של 24:19 ד'.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות