n

״אנחנו המין החזק״

מאיה מורד חלמה על מרכז קומסטי רחב ידיים ובמשך עשור רקמה את החלום למציאות, בראיון היא מסבירה מה ההבדל בין ״אלוקינו״ למרכזים אחרים ולמה העובדה שהיא לא באה מהתחום היא היתרון שלה

WhatsApp Image 2023-05-20 at 21.35.56 (1)

לפני 10 שנים, למאיה מורד (50) מחיפה, היה חזון, באמצע החיים, היא החליטה להקים את ״אלוקינו״ ( ״פנים וגוף״ בפולינזית אם תהיתם), מרכז קוסמטי שהתחיל בקטן, שעם השנים הפך לקומפלקס ענק המשתרע על פני שלוש קומות, 100 עובדים ו-35 חדרי טיפולים. מורד, בלי נסיון בתחום הקוסמטי אבל עם המון זיקה ליופי ואסתטיקה, יצאה לדרך והיום היא חולשת על אחד מהמרכזים הגדולים באזור ראשון לציון.

מורד, אמא לשלוש, מחיפה, פותחת את הבוקר בנסיעה מהצפון לראשון לציון עם אג׳נדה. הרעיון, להביא את בשורת הטיפוח לכל בית בישראל קורמת בה. ומדי יום עוברות בקליניקה בראשון לציון עשרות נשים שלחלקן מדובר בטיפול הפנים הראשון שחוו בחייהן, הן מגיעות, זוכות לטיפול פנים קצר ואבחון העור במתנה. ״עברו פה אלפי נשים לאורך השנים, ואני עדיין מתרגשת לשמוע נשים שבאות אלי ומספרות שבגילן  זו הפעם הראשונה שהן חוות טיפול פנים ושהן לא יכלו להרשות לעצמן את זה עד כה. חשוב לציין שאנחנו לא מקבלות את כולן והטיפול הוא לא חודרני, מייד בסיומו הלקוחות מקבלים הצעה לבחור בסדרת טיפולים בתשלום והיה והן מחליטות להצטרף למשפחה של אלוקינו זה נהדר, וגם אם לא, אין שום התחייבות מצידן. באוף קיבלו טיפול ונהנו מהמתנה שהענקו להן״

זה באמת מרשים.

״בהחלט, שמע,מגיעות הנה נשים שלעיתים מאידיאולוגיה של חוסר רצון לגעת בפנים  ולשמר את המצב הקיים או בגלל נסיבות כלכליות לא עשו טיפול פנים, פתאום הן רואות את השינוי ועוד במתנה. חלק מהאג׳נדה שלנו הייתה להנגיש את טיפולי הפנים לקהל הרחב והיום, אחרי עשור אני חושבת שהצלחנו״.

מה באמת הביא אותך לחשיבה הזו? בכל זאת מדובר במאות נשים ביום

״אני מאמינה בשיטה שאישה שחווה משהו טוב, היא זו שתהיה הממליצה שלי. זה מאוד אמיתי ומאוד אוטנטי, בלי קשר, אני חושבת שיש יתרון בלבוא בלי הרבה ידע, אני אדם שכל הזמן לומד ולמד, וכשאתה לא בא מתחום, אתה מקבל רעיונות שיוצאים מהקופסא, כשיצאתי לדרך חשבתי להנגיש את המקום לכולם ועובדתית כנראה שעשיתי משהו נכון״.

כנראה, כי עכשיו פתחתם גם מחלקה לטיפולי גוף.

״בשנים הראשונות התחלנו בטיפולי פנים וקוסמטיקה, בחמש השנים האחרונות הוספנו את מחלקת האסתטיקה הרפואית שמנתה אז שמונה רופאים ולפני חצי שנה את המחלקה שמטפלת בגוף  ואני מוכרחה לומר שהביקוש אדיר וששוב לקחנו החלטה נכונה. לאורך השנים קיבלתי לא מעט פידבקים מלקוחות שדיברו על הטיפולים הנהדרים בפנים אבל רצו לטפל גם בגוף ועכשיו יש לנו מענה להכל״.

WhatsApp Image 2023-05-20 at 21.35.55

מורד, אם לשלוש בנות, מנהלת ביד רמה את המרכז הענק בראשון לציון, מדי יום היא נוסעת במשך שעות מחיפה הצפונית. למרכז, בפקקים בגשם ובחום המתיש. ״בסוף היום אני רוצה לתת לבנות שלי את הטוב ביותר כמו כולם, אז אני מקריבה. אין ממש ברירה״.

ולמה לא לעבור למרכז?

״כל הזמן אני נשאלת על זה ויש לי תשובה אחת. אבא ואמא. אני לא עוזבת את חיפה בגלל ההורים שמאוד מעורבים בגידול הבנות באופן הכי אינטנסיבי. אני בחרתי לעבוד 4 ימים מלאים וביום חמישי אני ביום משפחה ואז משתדלת לדחוס את הכל. אנחנו בסוף המין החזק, מצליחות לגנג׳ל בין הכל  וכשאתה רוצה לתת לילדים שלך את הכי טוב שיש ואתה מקריב, אם אני מצטערת? לא״.

 

WhatsApp Image 2023-05-20 at 21.35.56

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

FB_IMG_1714644960389

צמידי זיהוי לילדי העיר ליום העצמאות

תפריט נגישות