n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / שלושת הראשל"צים שייסדו אפליקציה שאתם חייבים להכיר

שלושת הראשל"צים שייסדו אפליקציה שאתם חייבים להכיר

יש שאומרים שהרשתות החברתיות הרסו את היחסים החברתיים והאנטימים בעידן הזה. עידו כהן, עמית קפלן ומתן בורשטיין פיתחו את אפליקציית הוביז שתדאג להחזיר לכם את חיי החברה והקהילה ברדיוס שלכם ולדאוג לכל מה שאתם צריכים.

WhatsApp Image 2023-02-09 at 14.46.16
צילום פרטי

האם אתם מוכנים לקחת את חיי החברה שלכם לשלב הבא?!
מי מאיתנו לא שורף במצטבר שעות על גבי שעות מול מסך הטלפון שלו במהלך שבוע בודד אחד, שעות שאפשר היה לעשות איתן דברים הרבה יותר מועילים, כמו לצבור חוויות בעולם האמיתי לדוגמה. הרי בסופו של דבר מה תזכרו?! עוד סרטון שגללתם בטיקטוק? או עוד סטורי שעלה לאינסטגרם? כנראה שלא.

הוביז, הדור הבא של הרשתות החברתיות, היא אפליקציה שמחברת בין אנשים עם תחומי עניין זהים לפי מיקום, היא הפתרון האולטימטיבי לכל מי שמחפש להכיר אנשים חדשים כדי ליהנות מפעילויות אהובות ביחד.
הוביז עוזרת לחבר בין אנשים ומקלה על מציאת שותפים או קהילות ממש לידכם.

מי שאחראי על האפליקציה הוא עידו כהן (36) תושב העיר ראשון לציון, שבסך הכל רצה לחזור לכושר ולשחק כדורגל בשכונה, אך מהר מאוד הבין שאין לו עם מי.
כשניסה לחפש שותפים הוא גם גילה שלא באמת קיים מאגר שבו ניתן למצוא ולארגן קבוצות של אנשים המעוניינים באותו תחום משותף. הפתרון הבא היה פשוט להניע את הרכב ולהסתובב ברחובות ראשון לציון בין המגרשים השונים במטרה למצוא מגרש שמשחקים בו כדי להצטרף.
לאחר שגם ניסיון זה כשל שיתף עידו את חברי ילדותו עמית קפלן (35) ומתן בורשטיין (36) ומכאן נולד הרעיון להקים אפליקציית תחביבים שתאפשר לכל אחד למצוא שותפים על בסיס תחומי עניין משותפים ומיקום גיאוגרפי, ולקיים יחדיו מפגשים.

WhatsApp Image 2023-02-09 at 14.46.16 (1)

 

אבל הוביז לא עוזרת רק במציאת שותפים לפעילות, אלא עוזרת גם לחוות דברים חדשים ולצאת מאזור הנוחות. התכונה מבוססת במיקום של האפליקציה מאפשרת למשתמשים לחקור את הקהילה המקומית שלהם ולגלות פעילויות חדשות שמעולם לא ידעו על קיומן.
בין אם זה מפגשים בברים השכונתיים לערבים של צחוקים עם אנשים חדשים ועד לקבוצות של בעלי כלבים שמחפשים עם מי ללכת לגינה הקרובה, בין אם את חובבת כושר שמחפשת שותפה לריצה או חובב משחקי קופסא שמחפש קבוצה לשחק איתה, בהוביז תמצאו אותם בקלות ובמהירות.
דמיינו שאתם מוצאים קבוצה של אנשים שחולקים את התשוקה שלכם לצילום, ויחד תוכלו לחקור את העיר ולצלם תמונות יפות, או למצוא קבוצה של אנשים שאוהבים לבשל ויחד תוכלו לנסות מתכונים חדשים ולארח מסיבות ערב. האפשרויות הן אינסופיות, מה? לא תנסו?!
האפליקציה זמינה לכולם בחנויות של גוגל ואפל, ולא היא לא עולה כסף והכי חשוב אין בה פרסומות, ככה שבזמן חיפוש שותפה לטניס לא תקבלו פרסומת של שמפו.

https://apps.apple.com/il/app/hobiz/id1464161803 האפליקציה לאייפון

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.hobiz אפליקציה לאנדרואיד

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

FB_IMG_1714644960389

צמידי זיהוי לילדי העיר ליום העצמאות

תפריט נגישות