n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראש העיר רז קינסטליך במסר חשוב בעקבות רעידת האדמה ומזג האוויר

ראש העיר רז קינסטליך במסר חשוב בעקבות רעידת האדמה ומזג האוויר

בשל רעידת האדמה שפקדה את טורקיה וגם בארץ ובנוסף סופת "ברברה" שנמצאת בשיאה בשעות אלה, ראש העיר רז קינסטליך במסר לתושבים

הצפה חורף צילום דוברות כבאות והצלה
צילום ארכיון: דוברות כבאות והצלה

אתמול בלילה נהרגו יותר מ-1,800 בני אדם בטורקיה ובסוריה ברעש האדיר שאירע בלילה עקב רעידת האדמה, רעש בעוצמה 7.8 שהיה החזק ביותר באזור מאז 1939.  בארץ הורגשה גם רעידת האדמה, דיירי מגדלים במרכז ברחו לרחוב ולמרחבים מוגנים, בנוסף סופת ברברה החלה משעות הצהרים, ראש העיר רז קינסטליך עצר הכל ופונה לתושבים במסר חשוב 

"אנחנו ביממה מעט מאתגרת, גם בשל הסופה ״ברברה״ שפוקדת את אזורנו וגם בשל שתי רעידות אדמה שאירעו הלילה ולפני זמן קצר בטורקיה והרגשנו אותן גם כאן אצלנו בישראל.
היה לי חשוב לעצור שנייה מכל הלו״ז היומי ולוודא שכולנו זוכרים את הנחיות הבטיחות. בואו לא נשכח הנחיות הבטיחות אלה הנחיות שמצילות חיים.
הנחיתי לפני זמן קצר לקיים תרגול רענון של התגוננות בעת רעידת אדמה, היום כבר נקיים רענון בצהרונים ובשאר הגנים ובתי הספר נקיים את זה מחר על הבוקר.
עם זאת, חשוב מאוד להוריד את אפליקציית פיקוד העורף מפני שבעת רעידת אדמה האפליקציה מתריעה בזמן אמת ולפי האזור בארץ בו מתרחשת רעידת האדמה.
במהלך השנתיים האחרונות ביצענו אין ספור תרגולים של יחידות הסער שלנו יחד עם פיקוד העורף.
אנחנו ערוכים ומוכנים לכל תרחיש. ועדיין, ההתנהגות שלנו בזמן אמת תוכל להציל חיים.
לא, לא צריך להיכנס לפאניקה אך גם לא לזלזל. אני מבקש מכל אחד מכם לשנן את ההנחיות שלנו ושל פיקוד העורף גם על מזג האוויר וגם של רעידות האדמה ולהישמע להוראות – והלוואי שלא נצטרך".
https://bit.ly/3wUNN5I  לינק לאפליקציה של פיקוד העורף

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

FB_IMG_1714644960389

צמידי זיהוי לילדי העיר ליום העצמאות

תפריט נגישות