n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: התעללות קשה בגור כלבים לאור היום

ראשון לציון: התעללות קשה בגור כלבים לאור היום

גור מלינואה עבר התעללות על ידי בעליו בלב הרחוב. תושבת העיר ליאורה גלבר הצליחה בגבורה רבה להציל אותו יחד עם המחלקה הוטרינרית ועכשיו מחפשים לו בית חם.

WhatsApp Image 2022-08-31 at 21.28.18
גור המילנואה. צילום: עיריית ראשון לציון

מקרה מזעזע של אלימות כלפי גור כלבים בראשון לציון. תושבת העיר ליאורה גלבר הגרה בשכונת רמת אליהו הצליחה להציל גור מלינואה בן שלושה חודשים לאחר שבעליו הכה אותו קשות לעיני כל בשכונה.

לפני כמה ימים ראתה ליאורה ממרפסת ביתה כי אדם מסתובב על כלבו בשכונה ומכה אותו מכות נמרצות " זה היה מזעזע" מספרת ליאורה " ישבתי לעבוד במחשב בבית ולפתע שמעתי יללות של זעקת  כלב, מיד רצתי למרפסת ושם ראיתי את אחד השכנים  דופק מכות רצח לגור הקטן הזה, מדובר  בגור מלינואה קטן מבועת וצורח, צעקתי לו דרך המרפסת ואיימתי שאקרא למשטרה, השכן הפסיק והעלה את הכלב הביתה והלב שלי המשיך לדפוק חזק בידיעה שמשהו לא טוב קורה.
אתמול בצהריי היום, שוב אני שומעת צרחות אימה" מוסיפה ליאורה ומשחזרת את מה שהיה " הסתכלתי  החוצה,ושוב ראיתי את השכן קורע את הגור במכות אלימות שאני לא רוצה לתאר אותם, הפעם החלטתי לרדת אליו לרחוב ולא היה אכפת לי כבר מה יקרה לי, רצתי החוצה והתעמתי עם האדם הנורא הזה, הכלב כל הזמן  צרחו ילל מפחד, השכן גרר אותו על החול הרותח ולא נותן לי להתקרב אליו ותוך כדי הוא מלמל שהוא לא מעוניין בכלב אבל מנגד הוא גם לא נתן לי אותו למרות שביקשתי. צלצלתי למשטרה כולי נסערת ושם נאמר לי שמשטרת ישראל לא מטפלת בזה וכי עלי לפנות לויטרינר העירוני"

ליאורה שלחה מייל למחלקה הויטרינרית ובוקר אחרי חזרו אליה ושאלו האם יש לה תיעוד למעשים " לצערי לא תעדתי את המקרים" מספרת ליאורה " מסיבה פשוטה שרצתי החוצה להציל את הכלב וכל פעם שזה קרה, קפצתי ישר בלי נייד ובלי מצלמה, הויטרינר אמר שאין לו אפשרות לעשות דבר ללא תיעוד ואני רק  דמיינתי מה השכן עושה לגור הקטן הזה בין 4 קירות אם חלילה הוא עושה צרכים בבית".

הויטרינר העירוני תומר נסימיאן החליט לשלוח פקח בכל זאת לביתו של האדם המתעלל וכשהגיע הפקח ודפק על הדלת, השכן מיד הוציא לו את הכלב וטען שאינו רוצה אותו.

" זה היה פשוט נס" מספרת ליאורה " לאחר  45 דקות  מהשיחה עם הויטרינר נשלחה אלי התמונה של הגור,הויטרינר שאל אותי אם זה הגור שלי, כשהשבתי שכן הוא בישר לי שהכלב אצלהם, התרגשתי מאוד הצלתי את הגור הקטן הזה ועכשיו צריך למצוא לו בית חם.

הויטרינר העירוני תומר ניסמיאן סיפר גם הוא ל"גל גפן" על המפגש עם הגור הקטן " קיבלנו לכלבייה העירונית את גור המלינואה, הוא היה מפוחד כולו ונראה כי עבר התעללות לפי ההתנהגות שלו, האכלנו אותו, הוא קיבל חיסונים ושבב והוא מוכן לאימוץ ולקבל בית חם אחרי מה שעבר,החלטנו לקרוא לו פלא. כל מי שמעוניין לאמץ אותו שיפנה אלינו במחלקה הויטרנרית, מגיע לו בית אוהב" הוא מסכם.

WhatsApp Image 2022-09-01 at 09.14.41
צולם על ידי תומר כהן שירות וטרינרי

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. כל הכבוד! אלופה! הלוואי שהיו שולחים אוחו לכלא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

עציצים

ראשון לציון:מכת גניבת עציצי נוי ברחבי העיר

תפריט נגישות