n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: יתקיימו לימודים מחר

ראשון לציון: יתקיימו לימודים מחר

לאחר מספר הודעות בדבר הלימודים מחר, עיריית ראשון לציון הוציאה הודעה כי יתקיימו הלימודים מחר כסדרם

כיפת ברזל צילום דובר צהל
כיפת ברזל, צילום ארכיון: דובר צה"ל

הלימודים בערים ראשון לציון, בת-ים וחולון יפעלו מחר כסדרם, במידה ולא תהיינה התפתחויות נוספות במהלך הלילה.

בתום הערכת מצב שקיימו ראשי הערים של ראשון לציון – רז קינסטליך, בת-ים – צביקה ברוט וחולון – מוטי ששון, הם החליטו לקיים מחר את הלימודים בערים כסדרם וזאת במידה ולא תהיה הערכה אחרת או התפתחויות נוספות במהלך הלילה.

עם זאת, במקרים נקודתיים מנהלות בתי הספר יוכלו לקבל החלטה על לימודים משולבים בלימוד מרחוק לטובת ילדים שהוריהם יעדיפו להשאירם בבית.

ראשי הערים רז קינסטליך מראשון לציון, צביקה ברוט מבת-ים ומוטי ששון מחולון, המייצגים כ-650 אלף תושבים, אמרו כי ״אנו מקיימים דיונים מסביב לשעון עם פיקוד העורף וגורמי הביטחון, ונכון לעכשיו הדבר הנכון ביותר הוא לשמור על השגרה ולא לייצר פאניקה מיותרת. עם זאת, אנו נעקוב אחר ההתפתחויות במהלך הלילה ונעדכן אם יחול שינוי כלשהו״.

לדבריהם, ״אנו ערוכים מצידנו ברמה הגבוהה ביותר להתמודד עם כל תרחיש, וקוראים לציבור להמשיך בשגרה תוך הקפדה יתרה על הנחיות פיקוד העורף. בכל בעיה המוקדים העירוניים עומדים לרשות התושבים מסביב לשעון״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

FB_IMG_1714644960389

צמידי זיהוי לילדי העיר ליום העצמאות

תפריט נגישות