n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: האם הרב אריה כהן יו"ר ש"ס יפרוש מתפקידו?

ראשון לציון: האם הרב אריה כהן יו"ר ש"ס יפרוש מתפקידו?

חבר המועצה הרב אריה כהן יפרוש מתנועת ש"ס וימנה את טל נאור במקומו. מקורב: ג'מיל שמואל לא יהיה יו"ר ש"ס

WhatsApp Image 2023-06-30 at 09.15.03
צילום: אתר העירייה

שלטי הבחירות למועצת וראשות העיר מקשטים את הרחובות יחד עם שלל שמועות על מפלגות כאלה ואחרות, בכל זאת בחירות בעוד שלושה וחצי חודשים.
שיחת השבוע בעיר בשבוע האחרון בקלחת הפוליטית המקומית היא תנועת ש"ס, כאשר הגרסאות היו שונות זו מזו ונשאלה השאלה האם הרב אריה כהן שמכהן כנציג ש"ס מעל 25 שנה בעיר ימשיך לעוד קדנציה או יפרוש, בנוסף סיפרו יודעי דבר כי חבר המועצה הרב שמואל ג'מיל נמצא בהדברות לרשת את מקומו של הרב אריה כהן.
אולם יודעי דבר מבינים שכהן וג'מיל הם שידור חוזר של אריה דרעי ואלי ישי.
גל גפן יצא לבדוק את הזירה, הרב אריה כהן סרב להשיב על הדברים אבל מקורב אליו סיפר כי אכן הרב אריה כהן שם את ידיו על טל נאור, מנהל שיל"ת ברמת אליהו ובעברו פעיל חברתי דומיננטי וחד משמעית אמר כי ג'מיל לא ירש את מקומו של הרב כהן.

" הרב אריה כהן מרגיש שהגיע שעתו לפרוש מהחיים הפוליטיים לאחר שעשה רבות למען תושבי העיר וחיזק את מוסדות החינוך הדתיים פה," אמר המקורב לגל גפן והוסיף " טל נאור ירש את מקומו".

ואם הרב שמואל ג'מיל ירצה להתמנות במקומו לראשות ש"ס?

לזה הרב אריה כהן לא יסכים אני מכיר אותו באופן אישי ויודע, אם זה יהיה המצב הוא ישאר יו"ר ש"ס וירוץ למועצה ויכנס שוב לעוד קדנציה. אנחנו מאמינים שהדברים יסגרו יפה, הרב ג'מיל יכול לרוץ בסיעה שהקים, לש"ס אין לו סיכוי להיכנס והוא יודע את זה..

כאמור, הרב אריה כהן יו"ר ש"ס לא מסר תגובה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

FB_IMG_1714644960389

צמידי זיהוי לילדי העיר ליום העצמאות

תפריט נגישות