n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / עיריית רחובות חילקה מזון ופעילות לתושבים בבידוד

עיריית רחובות חילקה מזון ופעילות לתושבים בבידוד

אגף השכונות בעיריית רחובות נערך בשבוע האחרון לחלוקת ערכות מזון ופעילות לתושבות ותושבים השוהים בבידוד בביתם

מחלקים
מחלקים ערכות

מזה מספר ימים פועל אגף השכונות באמצעות עובדי "הבית החם" על מנת להכין ערכות מזון ופעילות להפגת הבידוד וכן לקבל את רשימות המבודדים. אמש (שלישי) והבוקר (רביעי) נערך סבב ראשון של חלוקת הערכות באמצעות מערך מתנדבים פעילי שכונות .
לכל ערכה צורך מכתב אכפתי וחם חתום על ידי מחזיק התיק, חבר המועצה מחזיק תיק השכונות שאול צגהון: " משפחה יקרה, שלום רב. חשוב לנו שתדעו שבידוד הוא לא בדידות. אנחנו איתכם".

מחלקים
מחלקים ערכות

 

בערכה היה סל  של מוצרים: חבילת ביצים, לחם אחיד, גבינה לבנה, קוטג', חלב, קורנפלקס, שמן, טחינה, שישיית מים, עגבניות, מלפפונים, תפו"א ועוף . וכן צורפה חוברת תשחצים ותשבצים כדי להפיג את הזמן בבידוד.
ראש העיר, רחמים מלול: "עם תחילת המצב המיוחד החלטנו כי לא ניתן לתושבים מבודדים לחוש שהם לבד, והנחיתי את הבית החם באגף השכונות לסייע להם בהתאם. אני מודה לכל השותפים לפרויקט על עשייה חברתית וקהילתית חשובה מאוד בימים אלה – שמירת החוסן והמורל, שלא משאירה אף אחד מאחור"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה תאונה צילום דוברות משטרת ישראל

רחובות: נעצר ראש ארגון פשע בחשד לאלימות קשה נגד שוטר

תפריט נגישות