n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: איך נראת סולחה בקבינט העירייה?

ראשון לציון: איך נראת סולחה בקבינט העירייה?

ובשעה טובה סוף סוף זה קרה: הסולחה בין הרב אריה כהן לראש העיר רז קינסטליך.

Screenshot_20230810-112641_Photo collage

לאחר שנתיים סוערות של מחלוקת בין ראש העיר רז קינסטליך ליור שס היוצא הרב אריה כהן, אמש בישיבת המועצה בקש האחרון את רשות הדיבור ובצעד אצילי ויוצא דופן לקח אחריות והביע התנצלות פומבית מול כל חברי המועצה.

הכרותם של הרב אריה כהן וראש העיר רז קינסטליך החלה לפני מעל 15 שנה בעוד שניהם היו חברי מועצה, בבחירות שעברו בסיבוב השני החליט הרב כהן לתמוך בקינסטליך שהפך לראש העיר, ואריה כהן קיבל את סגן ראש העיר ברוטציה עם מפלגת " יש עתיד".

כשנתיים וחצי לאחר הבחירות היחסים בין השניים עלו על שרטון וסיפקו כותרות רבות כאשר השיא היה  שראש עיריית ראשון לציון הגיש לבית משפט השלום בפתח תקווה תביעת דיבה כנגד מי הרב כהן שהיה סגנו.

קינסטליך טען כי הרב אריה כהן כינה אותו בכינויי גנאי קשים ובין הייתר האשים אותו בהפצת פדופיליה. כהן  טען כי אמת דיבר ויוכיח זאת בבית המשפט.

אתמול בישיבת המועצה הביע הרב כהן חרטה

 

"חברים וחברות יקרים, אשמח לתשומת לבכם כי אני מאוד מתרגש

אחרי שהודעתי על פרישתי מהחיים הפוליטים נישאר לי חוב שאני צריך לשלם על מנת לפרוש בצורה מושלמת.

אין ספק שבשליחות הציבורית למעלה משלושים שנה מתוכם 25 שנים במועצה התנהגתי פעמים רבות באגרסיביות ובמיליטנטיות כלפי חברי מועצה ועובדי העיריה.

סהדי במרומים שהתנהגותי זו נבעה מעצם שליחותי הציבורית והמחוייבות שלי כשליח ציבור לדברים שאני מייצג ומעולם לא באופן אישי למרות שהרבה פעמים היו נראים מוגזמים – תמיד הרגשתי שאם לא אביע את הדברים בצורה כזו אז אולי דבריי לא ישמעו ולא יעשו רושם.

 

הדברים באים לידי ביטוי ביתר שאת בקדנציה הזו בכלל ולרז קינסטליך בפרט וכשהדגש הוא על אותה ישיבה שהתקיימה כאן לפני כשנתיים בנושא פתיחת בית ספר לבנות, למרות שנפגעתי עד עמקי נשמתי על עצם הפגישה הזו ושאני לא הוזמנתי, לא הייתה שום הצדקה להשתוללות שלי באותה ישיבה, איבדתי את העשתונות , צעקתי ודפקתי על השולחנות, ביזיתי והשפלתי את ראש העיר לעיני כל הנוכחים, באותו יום חשבתי שאני צודק אולם לאחר זמן וחשבון נפש מעמיק הבנתי שטעיתי בגדול ואין סיבה ולא תהיה סיבה להתנהגות מבזה וברוטלית כזו.

 

אני בוש ונכלם על התנהגותי , לא מתאים למה שאני מייצג , לא מתאים לדרכה של תורה , והביזיון הוא כולו שלי ואני מתחרט חרטה גמורה.

 

היום לאחר שהחלטתי לפרוש מהחיים הפוליטים אני מוצא לעצמי חובה לעמוד בפניכם חברים יקרים ולהתנצל ולבקש את סליחתו של כל אחד ואחת שניפגע ממני במישרין או בעקיפין.

ובראש ובראשונה אבקש סליחה ומחילה מרז קינסטליך ובני משפחתו שנפגעו מההתנהגות הזו .

אני לא מתנצל כי אני מצפה למשהוא הרי החלטתי לפרוש ולהתנתק מהחיים הפולטיים , אני מתנצל כי כל יהודי צריך לנקות את עצמו מכל העבירות שעשה ובפרט במצוות של בין אדם לחברו, הדבר נכון לכל ימות השנה ובפרט להיום ערב חודש אלול, חודש הרחמים והסליחות.

שוב אני מבקש מחילה וסליחה מרז ואני קם ללחוץ את ידו לאות שלום".

 

הדברים המרגשים של הרב אריה כהן התקבלו בהתרגשות ובמחיאות כפיים סוערות, ולאחריהם הוא ניגש לרז, לחץ את ידו והם התחבקו וסיימו את הסאגה באהדה ובשלום.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-05-01 at 15.43.46_eb03100d

ראשון לציון: שריפה בדירה ברחוב הרצל

תפריט נגישות