n
דף הבית / חדשות בת-ים / בת ים: עוד מוסד לימודי נסגר

בת ים: עוד מוסד לימודי נסגר

הקורונה ממשיכה להכות בעיר, 12 תלמידים התגלו כחולים מאומתים

קורונה

ראש העיר צביקה ברוט הורה לפני זמן קצר לסגור את תיכון ״דרכא המר״ בו עדיין מתקיימת הכנה לבחינות הבגרות, לאחר ש-12 תלמידים משכבת י"ב התגלו כחולי קורונה, לאחר ששהו במסיבה.

כלל תלמידי שכבת י"ב מחויבים להישאר בבידוד למשך 14 יום . משרד החינוך יאפשר למי שלא יוכל להיבחן לבגרות בשל בידוד, לקיים את המבחן במועד אחר.

תלמידי י״א יוכלו להגיע לבית הספר רק לצורך בגרויות, על פי הנחיות שיימסרו להם מהנהלת בית הספר.

בעירייה מדגישים כי כל תלמיד שמחויב להישאר בבידוד עליו להישאר בביתו ולא לצאת לרחוב או לכל מקום אחר, ולהקפיד לשמור גם על בני משפחתו. השיטור העירוני והפיקוח יפעלו על מנת לוודא שהבידוד נשמר. להזכירכם: הקנס על הפרת בידוד הוא 5000 שקלים.

מהעירייה מבקשים מהתושבים: "בת-ימים יקרים, אנא הקפידו לשמור על מרחק, מסכות וידיים נקיות. קורונה היא לא שפעת. זהו נגיף מסכן חיים, שיכול גם להרוג. שמרו על חייכם, שמרו על חיי שכניכם ומשפחתכם. הקפידו על ההנחיות. כך ניצחנו את הקורונה בגל הראשון, וכך נצליח גם בגל השני."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ילדי ניר עם בגן בראשון קרדיט דרור ישראל2

גני ראשון לציון אירחו לפורימון משמח, את ילדי ניר עם

תפריט נגישות