n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / זה סופי: דב צור לא יתמודד לראשות העיר ראשון לציון

זה סופי: דב צור לא יתמודד לראשות העיר ראשון לציון

חמישה חודשים לפני הבחירות לראשות העיר דב צור סותם את הגולל ומודיע: לא אתמודד לראשות העיר

דב צור. צילום באדיבות העירייה
דב צור. צילום באדיבות העירייה

זה סופי: ראש העיר לשעבר דב צור לא יתמודד בבחירות הקרובות לראשות העיר. 

לפי כחודשיים שודרה התוכנית "המקור" בה סיפר מי שהיה ראש העיר לשעבר של ראשון לציון דב צור על מעצרו בשנת 2017 כאשר החשדות נגדו היו מיוחסות לשוחד, מרמה, שחיתות והפרת אמונים.

בתוכנית ששודרה נראה דב צור עייף ממלחמות ושבר כלי מול העוול שנעשה לו לטענתנו ע"י המשטרה והפרקליטות. זמן קצר לאחר התוכנית שיתף צור בדף הפייסבוק שלו את הסיפור שלו וקרא לתושבים לעקוב ולשמוע על מה שעבר " הייתי מתפלל לאלוהים בתקופה  שהייתי תחת חשד, ואומר תגמור את זה תוציא אותי, אתה יודע מי אני" כך נשמע צור באחד הקטעים שפרסם בדף הפרטי שלו ברשת הפייסבוק.

"גל גפן" בדק ומצא כי צור נפגש עם חברי אופוזיציה אבל מנגד זה אחר זה הביעו תמיכה בראש העיר רז קינסטליך חברי קואליציה, אופוזיציה וחברי מועצה לשעבר, כולם יחד יצרו אמון נרחב בקינסטליך על עבודתו המשורה לעיר ושביעות הרצון של התושבים מההתנהלות לאורך הקדנציה הנוכחית. מקורב למעגל הפוליטי בעיר מסר ל"גל גפן": היו  מספר אנשים שהפעילו לחץ על דב צור, אבל בסופו של דבר הוא הבין שרז חזק ושהציבור אוהב אותו, זה כל הסיפור"

הערב פירסם דב צור בדף הפייסבוק שלו כי החליט שלא להתמודד וכתב:

במשך למעלה מ-35 שנים אני פעיל ציבור בעירי ראשון לציון : בענף הכדוריד , בכדורגל , בעמותות שונות , כחבר מועצת העירייה במשך 25 שנים , כסגן ראש עירייה וכעשר שנים ראש העיר.
נתתי לעיר בשנותי הטובות והיפות ביותר את מרצי , כישורי , הידע והניסיון שלי באהבה אין קץ . וקבלתי בתמורה הערכה , אהבה ותודה שלא יסולאו בפז
להיות ראש העיר של ראשון היה חלום של נער בן 15 שהוגשם . הייתי בר מזל על הגשמה זו ואודה לעולם לאלוהים ולכם כציבור על כך
תמיד ולתמיד הייתי ואהיה ראשוני גאה , נאמן לעיר ואוהב אותה בכל נפשי , כך מיומי הראשון עלי אדמות ועד יומי האחרון .
הייתי שותף ובחלק מהזמן מנהיג של יוזמות ופעולות שמותירות ויותירו חותם בעיר בהווה ובעתיד ויש בי גאווה אין קץ ותודה אינסופית על ההזדמנות הנפלאה להשפיע על תבנית נוף עיר- מולדתי .

לפני מספר שנים נגזלה ממני הזכות להמשיך ולכהן כראש העירייה ולתרום לעיר כמיטב יכולתי ועם הניסיון הרב שצברתי . "נגזלה" היא מילה קשה אך אין דרך פשוטה יותר לתאר את הנסיבות בהן נמנע ממני להמשיך ולהוביל את העיר האהובה שלי
בחודשים האחרונים התלבטתי רבות האם ראוי ומתאים שאעמיד את מועמדותי בבחירות הקרובות לראשות העיר .
לא הסתרתי את חוסר שביעות רצוני ממצבה של העיר ומהאיכות הירודה לטעמי של הנהגתה הנוכחית . הדרך שבה צועדת העיר אינה טובה ואינה דרכי .
לא יכולתי להתעלם מאלפי הפניות אלי ,שלכם תושבות ותושבים יקרים , בחוף הים , בסופרמרקט , סתם ברחוב , בפייסבוק ובטלפון המפצירות בי לשוב ולהתמודד . הרעפתם עלי כמות אדירה של הערכה ואהבה שאף איש ציבור לא יכול להישאר אדיש אליה . רגשתם אותי מאוד
בסוף , זו החלטה אישית ולא רק ציבורית . היא משקללת את צרכי העיר אבל גם את רצונותי ואת הדרך שעברתי בשנים הטובות ובשנים הקשות ( ולצערי היו באחרונה שנים קשות מאוד ) .
אחרי התלבטות קשה , החלטתי שלא להתמודד שוב בבחירות המוניציפליות הקרובות
אני יודע שאני גורם בהחלטה זו אכזבה להרבה מאוד אנשים . אני מבקש את סליחתם על כך , אך בה בעת אני מבקש את הבנתם .

אין לי כוונה לנטוש את הציבוריות בראשון ובכלל . העיר יקרה לי מאוד . ולכן אפעל במערכת הבחירות הקרובה בכל כוחי ויכולתי ואני משוכנע שבכוחות משותפים עם רבים וטובים יימצא מועמד/ת ראוי/ה לעמוד בראש העיר הזו שיוביל אותה לתפארת כפי שראוי לה אוהב אתכם"

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

FB_IMG_1714644960389

צמידי זיהוי לילדי העיר ליום העצמאות

תפריט נגישות