n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / חברת הכנסת בבקשה לעצור את תושב ראשון לציון שאמר זxx על בארי

חברת הכנסת בבקשה לעצור את תושב ראשון לציון שאמר זxx על בארי

ח״כ יוליה מילינובסקי בבקשה דחופה למפכ"ל לעצור את יוהן סרוסי אשר לטענתה הגיע לכיכר החטופים והצדיק את הטבח שעברו. " אי אפשר לעבור על הסתה פרועה כזו על סדר היום״

אצבע
צילום מתוך הסרטון

ח״כ יוליה מילינובסקי מישראל ביתינו שלחה בקשה דחופה למפכ״ל המשטרה לעצור את יוהן סרוסי תושב ראשון לציון  שאמר במוצאי שבת ״זין על בארי״: ״יוהן הטריח את עצמו והגיע לכיכר החטופים קילל שם את תושבי בארי שחוו שואה בשבת השחורה והצדיק את הטבח שעברו״, אי אפשר לעבור על הסתה פרועה כזו על סדר היום״ כתבה יוליה במכתב.

"איפה בארי? הנה, על ה-XXX שלי", כך קרא יוהן סרוסי תושב ראשון לציון כלפי משפחות החטופים והניף לעברם אצבע משולשת. למרות פניות חוזרות ונשנות, סרוסי סירב להגיב.

אמש קיימו עשרות בני משפחות החטופים הפגנה בקריה בתל אביב. בשלב מסוים נעמד מולם גבר, שצעק לעברם "איפה בארי? הנה, על הזין שלי". הגבר תועד וסרטון הועלה לרשתות החברתיות.

דניאל עמרם, שמתמחה באיתור זהותם של מוחים שמאיימים ומקניטים, הצליח לאתר את הגבר. מדובר ביוהן סרוסי מראשון לציון. עמרם הצליח לשוחח עם סרוסי שטען כי מחא נגד המשפחות, בגלל השלטים שחלקם נשאו נגד בנימין נתניהו. לטענתו, המוחים קיללו אותו קודם לאמירתו הקשה. "אני לוקח את המילים שלי בחזרה, זה היה בלהט הרגע. קדמו לזה הרבה דברים", אמר סרוסי לעמרם.

"לנאצים היו משתפי פעולה יהודים ככה למדתי בהיסטוריה וממש לא האמנתי", המשיך סרוסי, שגם משחק ככדורגלן בהפועל רמלה בליגה ג'. "כשאני רואה ושומע על אנשים מבארי שאספו מהמחסומים עזתים לטיפולים בסורוקה, זה חורה לי… כשאני שומע ורואה שביום הזיכרון לחללי צה"ל יש אנשים מבארי שעומדים לזכר מחבלי החמאס – זה חורה לי".

"לא אמרתי מגיע להם או טוב שקרה להם… כשאמרתי זין על בארי זה על האג'נדה שהם רוצים לעשות שלום עם האויב. לא אמרתי שזה מגיע להם… לא דיברתי על משפחות או נרצחים…".

בשלב מסוים, אב לחטופה שהשתתף בהפגנה אמר לו שבתו שבויה בעזה, וסרוסי ענה לו: "שתמות". סרוסי הסביר כי השיב באופן כזה כי "הוא אמר לי זבל". לדבריו, "הסרטון ערוך ולא משקף את המציאות".

בהמשך אמר: "היה לי ערב מאוד אמוציונלי… אני מתנצל…  שכל החטופים והחיילים יחזרו בשלום… אני מתנצל בפני כל מי שנפגע".

"גל גפן ראשון לציון" פנה מספר פעמים לסרוסי וביקש את תגובתו לדברים. הוא בחר לא להתייחס.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

2 תגובות

  1. לעצור את המיץ של הזבל הזה!

  2. בלי חינוך אין דמוקרטיה ולא תהיה לנו מדינה. רבע מתלמידי ראשון לציון הצביעו לבן גביר בלי להכיר במי מדובר ובלי להבין שבכך הם פוגעים בביטחון מדינת ישראל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

עציצים

ראשון לציון:מכת גניבת עציצי נוי ברחבי העיר

תפריט נגישות