n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / המשנה לראש העיר: אתמוך ברז קינסטליך לראשות העיר

המשנה לראש העיר: אתמוך ברז קינסטליך לראשות העיר

בזה אחר זה חברי המועצה מצהירים על תמיכתם בבחירות הקרובות בראש העיר המכהן רז קינסטליך. המשנה לראש העיר אפי משה: אתמוך ברז, הוא מנהיג את העיר בצורה מקצועית ואנושית"

WhatsApp Image 2023-05-12 at 15.07.17

הבחירות לראשות העיר מתקרבות ובזה אחר זה חברי המועצה מכריזים על תמיכה גורפת בראש העיר רז קינסטליך.

לפני כחודש הצהיר חבר המוצה ציון כהן, הוותיק ביותר בעיר כי יתמוך ברז קינסטליך בבחירות הקרובות https://bit.ly/3LwRMgK

שבועיים לאחר מכן, הכריז המשנה לראש העיר לשעבר אייל מושיוב  כי יתמוך ברז קינסטליך https://bit.ly/3p0rafy, בשנה האחרונה הכריזו גם סגן ראש העיר מקסים בביצקי, חבר במועצה יבגני ברחמן ויוסי חממי חבר המועצה מטעם הליכוד. כעת יצא בהצהרה המשנה לראש העיר אפי משה כי יעניק את תמיכתו בבחירות הקרובות לראש העירייה המכהן. "רז הוא בראש וראשונה אדם שאכפת לו מהתושבים" אומר משה. הוא מנהל את העיר ביד רמה ורשם לזכותו יחד עם כל חברי ההנהלה הישגים מרשימים ביותר. אני חייב לציין שלצד האצלת סמכויות ושיתוף חברי ההנהלה בקבלת ההחלטות הוא שולט בנעשה בעיר, מפגין דאגה לצעירים, לקשישים ולחלשים ופועל ללא לאות לטובת כל תושבי העיר. הקשבה ואכפתיות הן תכונות ראשונות במעלה לראש עיר ורז בהחלט ניחן בהן. בין אם הוא יתמודד לבד או לא, מבחינתי רז חייב להמשיך ולהוביל את העיר ולהמשיך במלא המרץ את עשייתו הברוכה למען העיר ותושביה". אמר משה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. וואו. איזו התרגשות, אוי ואבוי אם רז בונה על שני הקולות שיביא לו האיש שנבחר בזכות דורון אוזן וגנב את המנדט על מנת להיכנס לקואליציה ולהנות ממנעמי השלטון, כדי להיבחר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

FB_IMG_1714644960389

צמידי זיהוי לילדי העיר ליום העצמאות

תפריט נגישות