n
דף הבית / בריאות / וולפסון עטף בחום 5 מהחטופות ששבו הביתה

וולפסון עטף בחום 5 מהחטופות ששבו הביתה

מדינה שלמה נמצאת בעיצומה של רכבת הרים רגשית ובמרכז הרפואי בחולון התרגשו במיוחד לקבל ולחבק עם חזרתן, 5 מתוך 26 החטופים ששבו לישראל

יפה אדר בבית החולים וולפסון צילום מתוך פייסבוק
יפה אדר עם משפחתה בבית החולים וולפסון. צילום: רשתות חברתיות, לפי שימוש לפי סעיף 27 א')

ביום שישי, כשמדינה שלמה עצרה נשימתה בתקווה שאכן חלק מהחטופים ישובו הביתה, במרכז הרפואי וולפסון עסקו בהכנות לקראת קליטתן הראשונית של 5 מהחטופות. הוכן להן מתחם מבודד שתתאפשר אליו גישה ע"י גורמים רפואיים, כוחות הביטחון ובני משפחה בלבד, זאת בהתאם לנהלי משרד הבריאות.

חדר בית חולים צילום דוברות וולפסון

בשעות הערב של יום שישי, 49 יום אחרי שנחטפו מביתן אשר בנחל עוז על ידי מחבלי חמאס ארורים, חזרו לישראל 13 החטופים הראשונים, ילדים, אמהות וסבתות.

מסוק נחת בקרבת בית החולים וולפסון וממנו ירדו היישר אל צוות רפואי שתודרך והוכן מראש, 5 הנשים: יפה אדר בת ה-85, עדינה משה בת ה-72, מרגלית מוזס בת ה-78, חנה קציר בת ה-76 וחנה פרי בת ה-79. לא נותרה עין אחת יבשה כשבני המשפחה של 5 הנשים הגיבורות, הגיעו לפגוש אותן בפעם הראשונה מאז ה-07.10.

מיטה חדר צילום דוברות וולפסון

החדר שהוכן לנשים ששבו הביתה- צילומים: דוברות וולפסון

לאחר בדיקות שנעשו לכל החמש, יצאה הודעה לתקשורת ממנכ"לית המרכז הרפואי- ד"ר ענת אנגל: "לאחר 49 ימים בשבי שלוו בדריכות וציפייה, אני נרגשת לעדכן כי הערב (שישי) הגיעו לביה״ח וולפסון 5 נשים שבות.

סוף סוף אתן בבית. במקום בטוח. כמה ציפינו לכן. המשימה המרכזית שלנו בוולפסון, היא להעניק את הטיפול הרפואי, הנפשי והמקצועי הטוב ביותר, להעניק לכן מרחב בטוח ומוגן ביחד עם המשפחות שלכן.

השבות מטופלות ע״י מיטב הצוותים הרפואיים של וולפסון, נבדקות ומקבלות מעטפת רפואית ונפשית לאחר שמוקמו במתחם מיוחד שהוכן עבורן ועבור משפחותיהן. אני מודה על האמון שקיבלנו ממשרד הבריאות ועל העבודה המשותפת עם כוחות הביטחון והצוותים ומבטיחה לשבות ולמשפחות שאתן בידיים בטוחות ובבית״.

בשבת יצאה הודעה נוספת בה נמסר: "מצבן של חמש השבות שנקלטו אתמול בביה"ח וולפסון יציב. כל אחת מטופלת בהתאם לבדיקה שעברה אתמול על ידי הצוות הרפואי, והן מחובקות על ידי משפחתן. אנחנו מחכים ומקווים לשובם כל החטופים והחטופות."

היום (ראשון) צפויה הפעימה השלישית של ההסכם, בה אמורים להשתחרר בין 10-13 חטופים נוספים.

ענת אנגל צילום דוברות וולפסון

ד"ר ענת אנגל- צילום: דוברות וולפסון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות