n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / "אין לי מילים להודות לראש העיר"

"אין לי מילים להודות לראש העיר"

יקיר שינדלר התקשר לאימו בעת האזעקות ומשלא ענתה סמס לראש העיר רז קינסטליך שהצליח לאתר את האם ולהרגיעו. אנושי?

כיפת ברזל צילום דובר צהל
כיפת ברזל, צילום ארכיון: דובר צה"ל

יקיר שינדלר  נקלע לסיטואציה לא נעימה בה אימו לא ענתה לו בעת האזעקות שהיו בראשון לציון, ברגעים אלה הרע ביותר חלף בראשו, אבל שיחה אחת עם ראש העיר רז קינסטליך סיימה את הלחץ והפאניקה.

"היום במהלך שיחת טלפון שקיימתי עם אימי נשמעה אזעקה בצד השני של הקו" כתב שינדלר ברשת החברתית, "זו הייתה אחת האזעקות שהיו בראשון לציון בה מתגוררת אימי, לאחר האזעקה אימי לא ענתה במשך קרוב לשעה, לא בבית ולא בסלולר, במהלך זמן זה ניסינו אני, אחי ואחותי להשיג את אמא שלי בכל דרך אפשרית, חסר אונים יצאתי לכיוון ראשון לציון לבדוק מה קורה, תוך כדי דרך החלטתי לנסות ולשלוח הודעה לראש העיר המעולה של ראשון לציון רז קינסטליך, תוך פחות מ20 שניות הוא ענה לי ״מטפל״ ותוך 14 דקות הוא כבר הודיע לי שהם הגיעו לאמא שלי והיה לה בעיית קליטה בממ״ד, אין לי מילים כדי להודות על הסיוע היעיל והמהיר שבמקרים אחרים גם יכול להיות מציל חיים. ישר כח.

ובהזדמנות הזו גם נקרא לכולם, תנהגו בזהירות, השמרו להוראות הבטיחות ושימרו על חייכם. נתפלל שנעבור גם את המערכה הזאת בשלום וכמובן גם נתפלל לשלומם של החיילים שלנו".

 

מסע עם הלב ראשון לציון רז קינסטליך קרדיט צילום יחצ פתחון לב 2

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

FB_IMG_1714644960389

צמידי זיהוי לילדי העיר ליום העצמאות

תפריט נגישות