n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / אגד שינתה את מסלול קווי האוטובוס, התושבים מוחים.

אגד שינתה את מסלול קווי האוטובוס, התושבים מוחים.

החל מיום שישי שעבר 25/3/2022 חלו שינויים במסלול נסיעת הקווים 11, 11א, 15, 20, 21, 221 לכיוון תחנת רכבת ראשונים, תושבי שיכון המזרח דורשים מענה, אגד בתגובה :הנושא כאמור בטיחותי ושירותי ובאישור משרד התחבורה

האוטובוס הנגיש. צילום אגד
האוטובוס הנגיש. צילום אגד

 

 

" לא יתכן שבעיר כל כך גדולה ומפותחת לא יהיה מענה לתחבורה ציבורית ראויה" כך טוענים תושבים רבים משכונת שיכון המזרח בראשון לציון על שינוי המסלול בקווי האוטובוסים של אגד שיצא לפני שבוע.

 

החל מיום שישי שעבר  25/3/2022 חלו שינויים במסלול נסיעת הקווים 11, 11א, 15, 20, 21, 221 לכיוון תחנת רכבת ראשונים וקווי התלמידים 59 (לרמת אליהו) ו-81א (לנס ציונה) בשיכון גורדון (עקב קשיי עבירות דו-כיוונית של האוטובוסים ברחוב יחזקאל ובחלק המערבי של רחוב נחמיה).

קשישים רבים המתגוררים בשכונה אשר נוסעים בקווים אלה, תלמידים ותושבים נוספים מוחים על ההחלטה בשינוי המסלול " אנשים סובלים" הם טוענים "אי אפשר לבטל תחנות פעילות כאשר אין אלטרנטיבה טובה יותר" מסבירה ד' שהתגוררה בשיכון המזרח שנים רבות ודואגת לסבתה שאינה יכולה להמשיך בשגרת היום ללא התחבורה הציבורית שהיתה רגילה אליה " כל פעם מבטלים קו אחר, הרכבת מראשונים בשיפוצים, כל נושא התחבורה בעיר הוא בושה וחרפה, נאמר לנו שהרחובות צרים מידי, האם לא היה נכון להזיז את המכוניות שחונות בציידי הכביש ולאפשר לאוטובוסים לעבור? בעצם וויתרו על התושבים בשביל אחדים עם כלי תחבורה פרטיים, זה לא הפתרון, תחבורה ציבורית זה בדיוק ההפך, אני מאוד מקווה שראש העיר ייתן מענה תחבורתי לרחובות האלה מדובר במאות אנשים שסובלים"

 

תגובת אגד: בחודשים האחרונים שונו הרגלי החנייה לאורך הרחובות נחמיה ויחזקאל הנביא כך שנשאר רוחב צר מאד של כבישים שאינו מאפשר תנועה דו סטרית בו זמנית של רכב מול רכב ובמיוחד אוטובוס מול רכב או מול אוטובוס המגיע מהכיוון הנגדי.

מזה תקופה ארוכה שהאוטובוסים בשני כיווני הנסיעה התעכבו באמצע הרחוב זמן ממושך, רמת השירות לנוסעי התחבורה הציבורית נפגעה ורמת האמינות ירדה בכל קווי העיר בכל שעות היממה.

בשלב זה, נשארה תחבורה ציבורית של כל הקווים בכיוון אחד של הרחובות הנ"ל והכיוון השני של הנסיעה הועתק לרחובות סמוכים.

הנושא כאמור בטיחותי ושירותי ובאישור משרד התחבורה הוחלט על השינוי הנדרש לנוכח קשיי התחבורה בתוואי הצר והבלתי נגיש הזה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-05-01 at 15.43.46_eb03100d

ראשון לציון: שריפה בדירה ברחוב הרצל

תפריט נגישות