n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / הצגה של ג'ו אחד!

הצגה של ג'ו אחד!

הפועל חולון כבר מזמן לא מתרגשת מפיגור דו ספרתי, בטח לא כשיש לה בסגל את הרכז הטוב ביותר בישראל וגם בליגת האלופות של פיב"א. אמש (שלישי), ג'ו רגלנד עשה את זה שוב והוביל את חולוניה לניצחון ביתי על אוסטנד הבלגית

ג'ו רגלנד פסו צילום FIBA BASKETBALL
ג'ו רגלנד והאוהד מספר 1 - ישראל פסו. צילום: FIBA BASKETBALL

כמו נגד ירושלים במחזור הראשון וכמו נגד הפולנים במשחק החוץ הראשון באירופה, וכן, גם כמו חצי העונה שעברה בערך… הפועל חולון שוב מצאה את הדרך לנצח משחק בו הייתה בפיגור דו ספרתי וכמעט כמו תמיד, מי שאחראי על המהפך בדרך לניצחון הוא לא אחר מאשר ג'ו רגלנד.

הרכז שהוא המנוע של הסגל כולו, לא רק הופך את אלו שמסביבו לטובים יותר (תשאלו את מרווין ג'ונס שכבר שכח כמה פעמים הוא התעופף אל דאנק קליל מאסיסט של רגלנד), הוא גם יודע מתי צריך לקחת את הדברים לידיים שלו ולשים את הנקודות החשובות בעצמו.

מרווין ג'ונס צילום FIBA BASKETBALL

ג'ונס נהנה מאוד אסיסט של רגלנד בדרך ל-2 קלות

על הנייר, המשחק הביתי מול אוסטנד הבלגית, לא היה אמור להיות קשה כל כך. האורחים הגיעו בלי שני שחקני מפתח ואחרי תבוסה קשה במחזור הפתיחה לגלטסראיי הטורקית. אך בפועל, התפתח משחק צמוד בעיקר בגלל העובדה שבמחצית הראשונה הכדורים פשוט לא נכנסו לחולונים. מנגד, הבלגים עלו לוהטים אל הפרקט וצלפו פעם אחר פעם מחוץ לקשת בדרך ליתרון 24:20 בסיום הרבע הראשון.

ברבע השני למעט בריחה קטנה של הבלגים ליתרון 7, ג'ו רגלנד דאג להשאיר את חולון צמודה, גם בעזרת אסיסטים לצמד ג'ונס את ג'ונסון אבל גם עם נקודות שהוא תרם בדרך לשוויון 40 במחצית.

כריס ג'ונסון צילום FIBA BASKETBALL

ג'ונסון, גבוה מעל הבלגים

בכל פעם שגיא גודס ביקש לתת דקות מנוחה לרגלנד, משהו במשחק ההתקפה החולוני נתקע. הפעם זה קרה כשבמקביל למנוחה לרגלנד, גודס שלח לראשונה אל הפרקט את שון דאוסון, שעדיין לא מצליח למצוא את עצמו בין התרגילים הקבוצתיים. השחקנים ניסו בכל מחיר להכניס את דאוסן לעניינים, אך הוא פשוט לא מצא את הטבעת ומנגד הבלגים ניצלו כל החטאה חולונית בשביל להגדיל את ההפרש עד לשיא של 11 נקודות.

היידן דלטון- צילום FIBA BASKETBALL

היידן דלטון במשחק בינוני

המנוחה לרגלנד הסתיימה ומנגד גם דקות המשחק של דאוסן, נעצרו. האנרג'ייזר החולוני חזר לנהל את העניינים על הפרקט עם פתיחת הרבע האחרון, וההפרש הלך ונמחק לו לאיטו. בחולון הבינו שבהגנה הם צריכים להתרכז בכוכב של הבלגים- טיירי, ובהתקפה המשיכו הטריפל ג' – ג'ו, ג'ונס וג'ונסון, לנגוס בהפרש עד לשוויון 71.

המשחק נשאר צמוד עד לדקה האחרונה ואז במצב של 83:80, ספגו הבלגים עבירה טכנית שחתמה את הניצחון החולוני. בסיום – 88:83 עם שורה סטטיסטית חלומית של רגלנד שכוללת: 31 נקודות, 14 אסיסטים ו-3 חטיפות וסך הכל 43 נקודות מדד! עוד קלעו: ג'ונסון 17, ג'ונס 14 גרין 12, דלטון 9, משגב 3, קאדג'י 2.

ניב משגב ג'ו רגלנד צילום FIBA BASKETBALL

ניב משגב מחבק את כוכב הערב

בסיום המשחק במקביל לחגיגות ביציעים, נראתה גם ויקי מזרחי, חברת ההנהלה החדשה מטעם הספונסר הראשי החדש של חולוניה "עצמון", חוגגת עם השחקנים ונראה כי היא התחברה למועדון ולאווירה בצורה מושלמת. לנו נשאר רק לאחל לה ולנו, שיהיו עוד הרבה חגיגות כאלו העונה. 

חולוניה כבר עם הפנים למשחק הביתי הבא במסגרת האירופאית, בו היא תארח את גלטסראיי לקרב ישיר על ראשות בית C אך עוד לפני המשחק מול הטורקים, תצפין בצאת שמחת תורה, למשחק חוץ בגן נר, מול גלבוע גליל שרשמה במחזור הפתיחה ניצחון משוגע על הגליל העליון. קל זה לא הולך להיות ולגודס יש הרבה עבודה בעיקר בהחזרת הביטחון לשון דאוסן שחייב להכנס לעניינים בשביל שהדברים יילכו יותר חלק.

ג'ו רגלנד הפועל חולון צילום FIBA BASKETBALL

חולוניה חוגגת עוד ניצחון בשיניים

כל הצילומים באדיבות: FIBA BASKETBALL

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-28 at 14.35.43_a7718d94

שריפה בבניין מגורים בבת ים

תפריט נגישות