n
דף הבית / רמלה לוד / חדשות רמלה-לוד / בנק לאומי בפעילות ספורטיבית חווייתית ומשותפת עם עמותת שער שוויון

בנק לאומי בפעילות ספורטיבית חווייתית ומשותפת עם עמותת שער שוויון

בשבוע שעבר נערכה פעילות משותפת של מתנדבי לאומי ועמותת שער שוויון, במסגרת התכנית "שווים ניצחון", בעיר לוד. הפעילות התקיימה בשיתוף נבחרת הכדורגל של הבנק ובית ספר דרכא בעיר, בית ספר לנערים ונערות בעלי צרכים מיוחדים. המפגש כלל דברי פתיחה מרגשים של מנהלת בית הספר ולאחר מכן, קיימו המתנדבים פעילות חינוכית וחברתית עם החניכים. בנוסף, התקיים אימון כדורגל ומאוחר יותר משחק כדורגל מהנה. בסיום הפעילות קיבלו החניכים והחניכות שי צנוע ומתוק.

IMG_0653_Sanitized
תמונה מהפעילות המרגשת קרדיט: דוברות לאומי

בפעילות המרגשת נכחו, מנכ"ל העמותה, לירן ג'רסי, מנהלת בית הספר דרכא, ליטל לוי, ראש ענף אחריות חברתית, קרן טאירי, ומתנדבי הבנק ובמעמד זה חולקה לבנק תעודת הוקרה על שיתוף הפעולה, על ידי מנכ"ל העמותה.

עמותת "שער שוויון" פועלת להיות הבית לשינוי חברתי דרך ספורט בישראל, עיקר הפעילות של העמותה היא באמצעות בניית קבוצות כדורגל בתוך מסגרות חינוכיות ובשיתוף הצוות החינוכי ועל ידי שילוב של ספורט כאמצעי להעצמה אישית. פעילות העמותה בעיקרה בכדורגל, אולם, ישנן גם תכניות הכוללות כדורסל ושחייה. באופן כללי, העמותה שמה דגש רב על שילוב בין אוכלוסיות שונות בחברה הישראלית. בנוסף, פעילות העמותה כוללת גם את התכנית הייחודית "שווים ניצחון", של נערים ונערות בעלי צרכים מיוחדים, במטרה להעצימם דרך ספורט ולהעניק להם עזרה ותמיכה חינוכית וחברתית, תוך שילובם בחברה הכללית.

 

קרן טאירי, ראש ענף אחריות חברתית בבנק לאומי: "אנו בבנק שמים דגש רב וחשיבות על תרומה לקהילה בקרב העובדים, בכל השנה ובמגוון רחב של פעילויות. המטרה של הבנק בתרומתו, היא בעיקר לשלב את העובדים ולרתום אותם לעשייה חברתית, ובמיוחד לתרום ולהכיר את האוכלוסייה שמסביבם".

 

לירן ג'רסי, מנכ"ל עמותת שער שוויון: "שיתוף הפעולה עם בנק לאומי בכלל ועובדי הבנק בפרט, מרגש במיוחד. קשה להסביר במילים את ההתרגשות של חניכי וחניכות התכנית "שווים ניצחון" לפני המפגש ובמהלכו. אנו מודים לעובדי הבנק על מעורבותם בעשייה ומצפים להמשך שיתוף פעולה פורה בעתיד".

ליטל לוי, מנהלת בית הספר דרכא: "פרויקט שער שוויון הוא המקום בו הילדים שלנו מביאים לידי ביטוי את היכולות, היצירתיות והשילוב בחברה הישראלית. המיומנויות שהם רוכשים יובילו אותם ויחזקו אותם בחייהם הבוגרים. תודה לשער שוויון שבכל פעם מאתגרים את הילדים, מגיעים לכל אחד ואחת ומקדמים אותם. אנחנו מתרגשים מהחיבור לאנשי בנק לאומי, החוויה אתמול הייתה עוצרת נשימה. לשחק בליגה של הגדולים, מתוך הבנה והכלה זה החינוך האמיתי. אנחנו מחכים למפגשים נוספים, היה מרגש!".

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

כנסיית השכל קרדיט צילום מאיר כהן פטור מתשלום

פסטיבל במזרח ה-8 בלוד יתקיים בחנוכה

תפריט נגישות