n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / חלום רחוק: 16 ימי מלחמה ועדיין אין כיתת כוננות פעילה ברחובות

חלום רחוק: 16 ימי מלחמה ועדיין אין כיתת כוננות פעילה ברחובות

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל
צילום ארכיון: דוברות משטרת ישראל

ביום שישי עיריית רחובות בראשות ראש העיר רחמים מלול פרסמה הודעה כי "כיתות הכוננות שגויסו בעיר רחובות מתחילת מלחמת חרבות ברזל יחלו לפעול בעיר כבר ביום ראשון" אבל מתברר שההצהרה הייתה מוקדמת וכיתות הכוננות יחלו לפעול במקרה הטוב רק לקראת סוף השבוע, למרות שברחבי הארץ ע"פ הפרסומים היום יש כבר כ- 600 כיתות כוננות פעילות.

בשיחות עם תושבים שגויסו לכיתת הכוננות עולה כי למרות שהוזמנו היום, ראשון, למטווח באקדחים האישיים שלהם, כיתת הכוננות צפויה להתחיל את פעילותה רק לקראת סוף השבוע, אחרי שהם יעברו ביום רביעי,  מטווח בנשק ארוך שאותו הם יקבלו ממשטרת ישראל. חברי כיתת הכוננות יפעלו כמתנדבים במשטרת ישראל ויהיו כפופים לה במהלך פעילותם. יש לציין כי בשיחת פייסבוק העלה מפקד תחנת המשטרה ברחובות תמונה של הקבוצה שנועדה לתת את התחושה שהכיתה יוצאת לדרך, אלא שכאמור תמונות לחוד ומציאות לחוד.

בפנייה למשטרת ישראל כדי לברר האם ומתי תחל הפעילות של כיתת הכוננות רחובות נמסר ל״גל גפן״ על ידי עדן טובול, דוברת אגף מודיעין : "כרגע כיתת הכוננות ברחובות בהליך הקמה, אני מעריכה שזה ייקח יום, יומיים, שלושה, אין זמן שמשטרת ישראל יכולה לתת, זה ייקח מספר ימים, תצא הודעה מסודרת בנושא".

מדוברות עיריית רחובות נמסר "אצלנו סיימו את תהליך של הסינון המיון וההכשרה"

נמשיך לעקוב ולעדכן בתקווה שאחרי יותר משבועיים מאז תחילת מלחמת "חרבות ברזל" תהיה בשעה טובה גם לרחובות כיתת כוננות פעילה שתתגבר את מערך השמירה והביטחון האישי בעיר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

1d147f65-0fd0-4749-a77a-5beb26a538c0

אחוזות הנשיא: ״מתן דיל הבטיח שלא תהיה הארכה נוספת ואנחנו בהחלט מצפים לקבל  קיום הבטחה״

תפריט נגישות