n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / אור יהודה: ערב מרגש במיוחד לילדי החינוך המיוחד  

אור יהודה: ערב מרגש במיוחד לילדי החינוך המיוחד  

במסגרת הערב השנתי ששם זרקור על ילדי החינוך המיוחד הופיעו ילדי גן רבקה עם שיר שבו הם פותחים כל בוקר בגן. תלמידי חט"ב יובלים הציגו מודלים ייחודיים ללמידה במרחבים החדשניים המשלבים את ילדי החינוך המיוחד

חינוך מיוחד 1
צילום: דוברות עיריית אור יהודה

ערב מתי"א  (מרכז תמיכה יישובי אזורי) מרגש התקיים בשבוע שעבר בתיאטרון גבעתיים בשיתוף שלוש רשויות: אור יהודה, קריית אונו וגבעתיים ששם במרכזו את ילדי החינוך המיוחד והישגיהם במהלך השנה האחרונה. ייחודיותו של הערב בכך שהוא שם זרקור על החינוך המיוחד, בדגש על הילדים המיוחדים שמצליחים לפלס את דרכם להצלחה יתרה בכל רשות ורשות. הערב התקיים בהובלת אורלי ציפין, מנהלת מתי"א בשלוש הרשויות.

 בערב השתתפו מאור יהודה ילדי גן רבקה (ממלכתי דתי), ששרו שיר חסד לאלוקים, שיר בו הם פותחים כל בוקר בגן. תלמידי חט"ב יובלים הציגו מודלים ייחודיים ללמידה במרחבים החדשניים המשלבים באופן מובהק את ילדי החינוך המיוחד שהם חלק אינטגרלי מכלל ילדי החטיבה.

 את הערב כיבדו בנוכחותם סגן ראש העיר, עופר בוזי, שבירך את קהל המשתתפים, מנהלת אגף החינוך, דלילה אשכנזי, ונציגות צוות האגף, הפיקוח על החינוך המיוחד, מנהלים וגננות, צוותי חינוך ונציגות ילדים מרגשים במיוחד. בברכתו ציין בוזי את השקעת העירייה בתלמידים בכלל ובתלמידי החינוך המיוחד בפרט תוך מתן מענים ייחודיים לכל ילד וילדה.

חינוך מיוחד 2
צילום: דוברות עיריית אור יהודה
חינוך מיוחד 3
צילום: דוברות עיריית אור יהודה
חינוך מיוחד 4
צילום: דוברות עיריית אור יהודה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות