דף הבית / כללי / הלך הגביע

הלך הגביע

הערב (חמישי), יתקיים גמר גביע המדינה לנשים והפועל ראשון לציון תצפה בו מהצד אחרי הפסד בחצי הגמר לאליצור רמלה 64:53. למרות שהייתה ה"אנדרדוג" במשחק, קבוצתו של רועי לזר בהחלט לא הגיעה לשמש תפאורה במשחק מול מוליכת טבלת ליגת העל ואחת המועמדות הרציניות לזכות בתואר האליפות. הרבע הראשון היה מצוין מצידה של ראשון לציון והסתיים בשוויון 19. גם הרבע השני נשאר צמוד אך להפסקה ירדה הקבוצה כשהיא בפיגור קטן 31:29. במחצית השנייה הסיפור היה שונה לגמרי, אליצור רמלה העבירה הילוך ועלתה ליתרון דו ספרתי לפני שראשון לציון צמצמה מעט. הרבע השלישי הסתיים בתוצאה 50:41. עבירה בלתי ספורטיבית של בריאנה ריצ'ארדסון, נוצלה היטב על ידי שחקניות רמלה ששוב ברחו ליתרון דו ספרתי כשנותרו שלוש דקות לסיום. זה כבר היה הפרש גבוה מידי וזמן מועט מידי בשביל לתקן. הפועל ראשון לציון תסיים את עונת 2018/19 כשהיא נשארת עונה נוספת בליגה הראשונה ועם הישג מרשים של הגעה עד לחצי גמר גביע המדינה. קלעו: אלין 17 ועוד 20 ריבאונדים, ריצ'ארדסון 14, פונטנט 12, לוקס 4, סלס וקארש 3 כל אחת.

העולה השנייה לגמר היא קבוצת מכבי רמת חן שעלתה על חשבונה של בנות הרצליה. ביום שני, תחזור הקבוצה אל משחקי הליגה כשתצא למשחק חוץ מול מכבי רעננה.

כדורסל נשים
אולי בשנה הבאה- הנשים בתחילת המשחק- צילום הפועל ראשל"צ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות